Dragan Šepelj: Grad Nikšić

Cetinje je u našoj velikoj državi bilo Grad Heroj Jugoslavije, velika počast za hrabro Cetinje i crnogorske partizane. Mogli su ga dati i Nikšiću, iz te opštine je poteklo mnoštvo istinskih heroja rata i revolucije.U novije doba, odnosno u najnovije doba, posebno u ovih zadnjih par godina Lale Nikčevića i Radojičića, uz kontinuitet kakav nam garantuju MIlatović, Miljanić, narandže i vojvode, ovo najveće priznanje zaslužuje Nikšić, samo što ćemo ga malo preimenovati u tačniji termin: Grad Žrtva.

Oni skloniji podsmjehu kažu i Grad Sprdnje, valjda sve zbog ovih pregovora kojima nas sedmicama čašćavaju Pozizivci i Frontaši. SNP ovom prilikom izuzimam jer su više nego nezanimljivi (čitaj ispravni).Grad Skanka, kako ga mnogi uživaoci i njihovi dileri u žargonu  zovu, nekada je bio poznat po velikim jugoslovenskim firmama poput Željezare i Boksita, te jednog većeg broja nešto manjih preduzeća koja su zapošljavala hiljade radnika praveći od nekadašnje turske i crnogorske  kasabe, malo pomalo, moderan grad. Bilo je tu i velikog Šobića, nezaboravnog Vita Nikolića, smiješnog, gorkog i nesrećnog prezimenjaka mu Živka, sjajne Sutjeske, te silesije poznatih sportista, umjetnika i društveno političkih radnika.

Onda su došle devedesete pa je taj naš Grad AB Revolucije došao u središte jugoslovenskih zbivanja kao grad koji je “intelektualnim” srbovanjem na čelo Crne Gore doveo mlađane kadrove Slobodana Miloševića; sve odreda spremne da rasture Jugoslaviju i socijalistički poredak u njoj zarad uskih interesa, najprije pomenutog Ljevorečkog vožda, a potom, nakon što sa ga izdali zbog novca i manjka slave, i zarad interesa neoliberalnih kapitalista oličenih u crnosivim eminencijama USA i EU. Nije bilo jednog rušilačkog mitinga bez nikšićkih mitingaša, kao ni dobrog brudeta bez gruja i kapljice vina.

Grad Mitingaša je tako ostatak zajednice častio , Radojem Kontićem, Vojinom Đukanovićem, Željkom Šturanovićem, Filipom Vujanovićem i ostalima koji nam dojahaše  za prvoimencovanim istinskim komandantom Crne Gore, Primorja i Brda: Mikašem Prvim, mojim dobrim drugom i prijateljem.

Nije teško zaključiti da je ovaj Grad Bez Ideje danas simbioza svih kurzivnih naziva kojima ga čašćavam baš takav jer su se vježbali politike, rata, ekonomije ovi momci koje je okupio moj dobar prijatelj Mikaš Prvi; za kojima su došli Brano, Giška, Batica, Vesko, Kvartaši i ostali nikšićki heroji postABrevolucionog, ratnog, poratnog i reformskog vremena.

Ni tri divizije Šobića, Nikolića, Papića, Varajića, Vučinića ne bi , udruženim radom i apsolutnom angažovanošću, uspjeli u dogledno vrijeme popraviti ono što je urađeno za zemana ovih heroja iz prethodnih pasusa. Ne pomaže ni blizina Ostroga. Teško je i prepotentno to bilo očekivati od Milutina Đukanovića, Janka Milatovića i Vere Miljanić; onih koji su stojali kao trećepozivci u hordama heroja devedesetih i koji su samo zbog razloga nemogućnosti da baš svi budu uključeni u pljačku i štetočinstvo koje se odigravalo pod firmom zaštite interesa srpskog naroda; malo kasnije pod firmom sprovođenja  političkoekonomskih reformi, ostali van partijske strukture DPS.

Nikšić, Grad Himničnih Nesvijesti , treba prepustiti – do revolucije ili do ozbiljnih reformi postojećeg modela – u rukama DPSDP vrhuške. Ne treba zbrajati narandžaste babe i bradate barabe, jer se ne može izvući kvalitet iz tako smućkanog političkog sutlijaša. Mora ostati makar i najmanja nada ostatku društva da ne postoji gora mogućnost od one da te vode Radojičić, Nikčević i ostali. Ovakvim nastupom samo se daje za pravo Šepelju i ostalim izbornim opstruktorima, sumnjivcima i cinicima da tvrde kako je i ovakav DPS bolji od onih koji ih kritikuju a čine sve da osvoje titulu: “gorih od najgorih.”

Advertisements

Comments

  1. Sramotan tekst nekoga ko nijednom rijecju se ne dotice Pozitivne, kao da ona u ovoj smjejuriji nije ucestvovala! Pominjanje Miljanicke to ne podrazumjeva. Licemjerje autisticnog pera anonimnog Dragana Sepelja!

    • Зашто се ви не дотакосте Позитивне током изборне кампање? Чак шта више, активисти ДФ-а су нас вукли за рукаве по Подгорици да изађемо на изборе и дамо глас њима или Позитивној. Ето вам сад, нек вас гузи та Телефон странка.

      • Pozitivci su u ovim pregovaranjima oko NK dokazali da su sve sumnje onih koji ih nisu prihvatili kao “progresivne nove evropske” snagu, bile na mjestu.
        SNP je jedini nastupio kao korektan partner. Svi ostali, odnosno SNP i DF, tuge tužne sramotne. Od prvog do zadnjeg dana.

      • Mislio sam Pozitivna i DF, naravno. SNP je, ponavljam, više nego korektno nastupio u pregovorima.

      • SNP jeste nastupila korektno, ali samo zbog toga što se “centrala” nije petljala, a na čelu “lokalaca” više nema neznavenih buzdovančina, koje su bahato skratile mandat 2005. godine ……. danas je na čelu pregovaračkog tima normalan čovjek, Bata Raičević …… te 2005. godine, SNP je imala 13 odbornika, da bi na vanrednim izborima osvojila 9 odborničkih mjesta, pa 2009. godine 8, a ove godine 4 ………

      • Izvinjavam se …… nije 2005. godine SNP “pala” sa 13 odbornika na 9, nego na 10 …… jebi ga, krečana …… :((

    • Među prvima sam ukazao na šok koji su pojedini, očigledno neobaviješteni DPS-vci doživjeli kada su čuli da će neka od imena sa samog vrha liste PCG kritikovati Mila i partiju, odnosno pljuvati po ruci koja ih je hranila toliko godina. Čuđenje je bilo znatno veće i snažnije od onog koje bi doživjeli da im je javljeno da SDP kreće u lov na Milovu glavu.
      Kažem “neobaviješteni DPS-ovci”, jer nazirem da oni obaviješteni nikada nisu sumnjali u odanost svojih snaga među “novim ljudima”, taman kao i ljutitim opozicionarima iz top 15 DF-a. Da ne duljim :)

  2. “ovakav DPS bolji od onih koji ih kritikuju a čine sve da osvoje titulu: “gorih od najgorih.””

    Nikako se ne mogu sjetiti da li je bolje biti strijeljan ili obješen. Nikšić će to vjerovatno odlučiti na novim slobodnim izborima.
    Šta god da izabere, za 20 sakupljenih čepova Afri-kole dobija nagradnu kremaciju.

  3. anallitika 28. novembar
    Državna izborna komisija odličila je da se izbori u Nikšiću ponavljaju sve do konačne pobjede koalicije Evropska Crna Gora. Tako je najbolje za sve, kažu iz Komisije.
    Oni nagalašavaju da izbori moraju biti ponovljeni najkasnije do sredine decembra, jer se očekuju jake sniježne padavine, slične prošlogodišnjim, čime bi izborni proces značajno bio ugrožen i pitanje je koliko bi ljudi bilo u mogućnosti da izađe na glasanje.
    Naredni termin za održavanje izbora je proljeće 2013 ili prvi lijep dan u toku zime.
    Iz Demokratske partije socijalista kažu da im nevrijeme ne predstavlja problem te da su spremni cijeli državni aparat da podignu na noge kako bi se očistio snijeg.
    – Imamo iskustvo od prošle godine. Vidjeli ste kako je naša partija sposobna da se za trenutak transformiše u mašnu za čišćenje snijega, kaže Lala Nikčević
    Demokratki front nema zamjerke na prijedlog jer su kako kažu “navikli da prte”. Problem je Pozitivna Crna Gora koja mrzne zimi.

  4. Стандардно добар. Ипак, замало да одустанем након читања прве реченице:

    “Cetinje je u našoj velikoj državi bilo Grad Heroj Jugoslavije, velika počast za hrabro Cetinje i crnogorske partizane.”

    Хахаха, па ово је већ… Чуо сам да су комунисти за вријеме СФРЈ свакој држави дали да прогласи један град за “Град Херој”. Не би ме чудило да су, по истој логици, Словенци прогласили Марибор за “Град Херој”. Или Србија Љотићево Смедерево.

  5. Kozaku se ne može osporiti pismenost ali ni priznati poznavanje istorije grada smještenog dva kilometra vazdušnom linijom iznad njegove kuće.

    Da Crna Gora ima svog Lordana Zafranovića, oduševljenje Cetinjana prilikom ulaska italijanskih fašista 1941. i partizana 1945. bi bio idealan lajt motiv za Testament o herojstvu prijestoničana tokom Drugog svjetskog rata, kao i o legendarnom Krstu Zrnovome koji je držao pod kontrolom 5.000 vojno sposobnih sve dok im je iz Musolinijeve kase pristizao honorar. Ta masa egzaltiranih Cetinjana prilikom dočeka oslobodilaca 1941. neznatno je 1945. promijenila sadržaj. Crmnica i Rijeka Crnojevića su spasili obraz Katunjanima u Drugom svjetskom ratu. Vjerovatno su Crmničani, sa 27 genarala, 15 španskih boraca i 3 narodna heroja po selu, zaslužni što je Cetinju neka komisija FNRJ dodijelila orden a ne Nikšiću. Iako je od Nikšića samo Beograd dao više stradalnika u bici na Sutjesci…

    • Poznajem dobro tu stranu istorije; poznajem poprilično dobro sve “fakte” koji se pominju u vezi kolaboracionista cetinjskih i crnogorskih. Stavljam ih na vagu i opet tvrdim da je značajnije to što se jedan veliki , ogroman, broj Cetinjana podigao na ustanak i otišao u partizane spašavajući čast i obraz onima koji su se “družili” sa Talijanima. A da je sve bilo savršeno, pa nije, to je valjda jasno i poznato svakom ko se interesovao za ovu materiju.
      Hrvatski i srpski antifašisti su na isti način spasili obraz – a i živote – mnogima u toku i nakon samog kraja rata, jer je poznato da su vlade obiju država bile na strani Njemaca, mnogo više uključenije nego što je to bila crnogorska, uostalom.
      Miloš Đurić je jedan od najvećih heroja drugog svjetskog rata sa ovih prostora. Ono što je uradio je spasilo taj jebeni obraz nacije, ako ta i takva sintagma uopšte ima uporište u logosu kada govorimo o narodu, naciji. Njegovo odbijanje da potpiše apel kojim je cijela tadašnja Srbija osudila komunistički ustanak protiv Njemaca, po menui, je ravna najvećim mogućim zamišljenim herojskim djelima. Samo on i Andrić, pa je bilo dovoljno, a to je bila bukvalno brojka koja se pobunila. Miloš Đurić i Ivo Andrić. Đurić je javno, u skupštini, rekao prijatelju, direktoru opere, koji ga je nagovarao u prisustvu ostalih i okupacionih vlasti : ” Dragi moj , ti duvaš u diple, a ja studentima predajem etiku…”. Ubili su mu sina, a on je završio u logoru.

      • Možda sam se prepjevao, pa da ogolim komentar činjenicama: Cetinje je nezasluženo dobilo zvanje Grada heroja nakon Drugog svjetskog rata. Zbog broja prvoboraca NOR-a i broja saradnika okupatora iz ovog grada, odnosno zbog činjenice da su i Nikšić i Podgorica zaslužili to priznanje prije prijestonice. Na Cetinju se nije ni tokom rata kvalitetno uzgajao antifašizam. To što se danas neokomunisti, socijaldemokrate i kvaziliberali u tom gradu busaju antifašizmom, samo je jedna od mnogobrojnih farsi koje se prodaju sa te adrese. Zna se, do u kuću, ko je od prvog dana bezrezervno bio protiv okupatora ko je kalkulisao i primao pare od Musolinija.
        Dalje, kada se govori o Ustanku, podrazumijeva se onaj 13-julski a on nije bio Ustanak komunista, već narodni ustanak koji se nije slučajno desio dan nakon Petrovdanske skupštine na Cetinju. U tom su ustanku učestvovali i brojni oficiri vojske kraljevine Jugoslavije, pa je tako kasniji četnički komandant Bajo Stanišić sa svojom jedinicom oslobodio Danilovgrad. I on će kasnije postati kolaborant, ali kad je počelo, bio je na pravoj strani.
        Za razliku od Krsta Zrnova koji nije želio da uznemirava okupatora. On se u drugom svjetskom ratu borio za katunsku Crnu Goru a da nije zapucao ni na Dražine četnike ni na Italijane. Ako bi kada i zapucao, bilo je to u pravu partizana. Sva tragikomična paraistorijska naklapanja Perovića, Rotkovića i Adžića neće prikriti te činjenice.
        Kao što je istina da se tadašnji mitropolit MCP SPC Joanikije, kasnije proglašen svecem, lizao s Italijanima, tako je činjenica da fašisti Krsta Zrnovog nisu jurili i nisu ga pitali što nosi oružje.

    • “oduševljenje Cetinjana prilikom ulaska italijanskih fašista 1941. i partizana 1945.”

      Ne znam mnogo o ovome, ali se sjecam nekih Cetinjana koji su se prvo hvalili sta su sve donijeli sa dubrovackog ratista, a par godina poslije se tukli sa drugima kao “liberali” i branioci Crne Gore od “srpske napasti”.

      Uzgred, Kozak, jesi namjerno u tekstu zaobisao Kilibardu?

      • Zaboravio sam to govno. Bilo ih je zaista mnogo. NK je “dolje” sinonim za sve najgore, naravno po receptu lokal revizionizma.
        Cetinjani su bili među prvima na Konavlima ali je istina i da je LSCG stvarno bio jasno protiv, a liberali otvoreno, na ulicama i u cijeloj javnosti, dovoljno glasni – pa i jasni, u osudi napada na Dubrovnik.

  6. I danas tutnji beskrajna kiša,
    sumorna varoš što nema nadu,
    svakim je danom propast sve viša,
    ko li se ovom nadao jadu ……….

  7. Козак, Цетиње није имало партизана мимо омладине која је студирала у Београду. То што се након рата накотило народних хероја од разних кокошара који су се крили по Босни три године, то је дио локалног фолклора. Под Ловћеном сердара и војвода никад није фалило. Цетиње је у то вријеме још увијек било неки центар Црне Горе, имућнији дио становништва је тамо живио. Највише је цетињских породица било било у прилици да школује дјецу у Београду. Студенти као студенти, увијек се поведу за нечим новим, а комунизам је тада ипак био нешто ново. Чак су и дјеца герилског команданта Михајловића као и дјеца предсједника квинслишке владе Недића, такође били партизани. Према томе, не бих ја баш рекао да су Цетињани хрлили у партизане, напротив. Велики број је приступио четницима а они плашљивији, који нису били жељни фронта, отишли су у зеленаше. Било је ових студената у партизанима, али не огроман број.

    Ово око “чувања образа нације” се не слажем. Да сам ја био пред тим избором, одмах бих потписао ту осуду. Мада, комунистички устанак није имао неке велике димензије па ми та прича о потписивању осуде личи на оне послератне бајке. Много је више Њемце погодио Михајловићев устанак иако је и он био смијешан за једну такву силу. Не сјећам се да су Њемци због устанка у Шумадији тражили потписивање осуде већ су расписали потјернице са новчаним наградама за Михајловића и остале команданте.

  8. Войин Николаевич says:

    • Войин Николаевич says:

      У средњој школи у Тузима се прослављао празник са албанским заставама, без и једне црногорске, макар у оној мјери у којој налаже закон о националним симболима. Наравно, нико није реаговао.

      • Войин Николаевич says:

        Елем, да су пјевали албанску химну у себи Ладо би реаговао! Ха, ха, ха…
        Дакако са стиховима Шобића…

        “Наљутио ме враг, наљутио ме нешто враг…”

      • Войин Николаевич says:

        Интересантно је то што…

        такозвана Позитивна која је створена само због заставе, грба и химне, и само због тога, те ништа нема осим тога, неће реаговати на ово “кршење симбола.
        Може ли неко анониман и Позитиван, рецимо Ладо, осудити ово, или нема тога ко то смије урадити у ЦГ јавно?
        Гдје су ту…”аркаде чврсте ал’ поломићу му прсте”?

        Гдје је ту приципјелност, која се у Никшићу своди на ниво бесконачних ултиматума. Откачити!.

      • Vojine,

        bez namjere da zatežem razgovor moram reći da je malo mnogo i previše za očekivati da autentičnost kritike bude potvrđena sajtu ( in4s) koji na isti način promoviše isticanje srpskih nacionalnih simbola.
        Ako ja živim sa tim da me često nedjelja u Kotoru dočeka uz ikonografiju srpskog modernizma, uz zvuke prekrasnih najnovijih turbo folk izdanja, često i uz agresivnu narodnu poeziju iste provenijencije, onda očekujem da to albansko “srbovanje” ostane neprimijećeno za momke sa in4s.

        in4s za in4s. Javniservis. me je nešto drugo.

        pozz

      • Zasto cijeli dan
        si tuzan kaznio te Bog
        unistices srce
        sebi velim mani se od tog
        okani se od tog, okani se od tog

        Promjenio bih svijet
        al’ kako vidim nemam moc
        spopadnu me crne
        u dan pretvorio bih noc

        Pokupim sve, sjednem na voz
        i odem u drugi grad
        brige i bol otkacim skroz

        sjetim se da sam mlad

        Pokupim sve, sjednem na voz
        i odem u drugi grad
        brige i bol otkacim skroz
        sjetim se da jos sam mlad

        U dan pretvorio bih noc
        (2x)

        Od onih sam sto
        kad treba znaju pustit’ znoj
        i kad ne svidjam se drugim
        sve do kraja tjeram inat svoj
        bas do kraja tjeram inat svoj

        a ha a ha ha aha ah aha aaahaaa aaaa… daba daba dom…

      • Войин Николаевич says:

        Козак,

        нисмо се разумјели.

        Ја не осуђујем ово кршење закона о симболима у Тузима, нити многобројне заставе државе Албаније! Напротив, ако Позитивна, СДП, ДПС, ЛП не смију реаговати, а то су главни полицајци у вези симбола ЦГ, ја такво понашање у Тузима сматрам логичним, закономјерним, демократским, јер не изазива осуду, нити било какве консекванце, а мени је драго јер видим безпринципјеност великих, по професији, Црногораца на ријечима, наравно.

        Ладо је такав.

        Ништа од Црногораца по професији не остаде. Црногораца по убјеђењу и опредјељењу остаде, и ја те моје многобројне драге другове који су изван система професионалих Црногораца увијек поздрављам, јер се разумијемо.

      • Sve ovo kaza čovjek koji je podržavao… koga?, koji sada podržava… koga?, koji piše na portalu… kome?, kome ne smeta nijedan ispad… čiji?, koji zazire od trunaka drugih… kojih?, koji je napisao nove priloge o nacizmu i fašizmu samo jednog naroda… kojeg i zbog čega?, koji je iznošenje neistina, blaćenje i podmetanje nazvao iskustvom… kakvo?… Ja mislim da je potpuno nepotrebno da pišete ‘otkačiti’, to se vidi iz priloženog u potpunosti. Zato samo iskusno kao i do sada sa istom ‘iskusnom’ družinom. Do pobjede!!!

      • Войин Николаевич says:

        Штовани Тајовићу,

        када би Коћело из Никшића, све са Пајовићем дошао у Тузи, те направио малену гримасу да није задовољан са албанским заставаме, те непостојањем државне, ти ликови би излетјели кроз прозора.
        А тек тад би био шоу.
        ДПС, СДП, ЛП би нереаговали.
        Али није у томе шоу, већ у томе што Пајовић и Коћело са стаклом у лицу не би јавно протествовали.
        Дефинитивно су, с моје тачке гледишта, најјачи професионали Црногорци у ЦГ из ДПС, СДП, ЛП, а поготово Позитивне, идеални отирач за ноге, на којем је нацртан државни грб. Страшљивице, и то бесконачне, који ће бити још мањи, нижи од траве, тиши од воде.

        Зато, откачити!

    • Войин Николаевич says:

      Nastavak pregovora se očekuje u četvrtak, a Pozitivna od predstavnika DF-a traži da potpišu platformu, u kojoj se navodi poštovanje simbola i na lokalnom i na državnom nivou, kako bi se formirala vlast u Nikšiću.

      Ха, ха, ха

      Откачити!!

      Жао ми је што Николајевич:)) није у НК, па да излобира и буде овлашћен да он води преговоре са тзв. Позитивном!

      • Uzgred,

        meni bi Pozitivci i DF o jednom trošku popili korpu. I jesu, prošlog 14-og. DF je na nivou Baje Malog Knindže…ili gori. Njemu se ne bi zamantalo prilikom intoniranja bilo čije himne.

      • Войин Николаевич says:

        Лако ћемо за Баје Книнџе и Пивљанине,
        него принципи!
        Ви немате нити један принцип који стоји, јер да га имате реаговали би на ово у Тузима и на прогам БС. А желите са мањинама да правите Владу, чоче, а размазани сте да вам се не зна граница и политички принцип.
        Хипици, дакле, мало шовинизирани.:)

      • “Жао ми је што Николајевич:)) није у НК, па да излобира и буде овлашћен да он води преговоре са тзв. Позитивном!”

        SAMO ISKUSNO!!!

      • Pa da. Vi bi bili ‘iskusniji’. A da ipak pitaju Lekića ko laže? Jeste da je zamolio da ga to ne pitaju ali eto bar bi bilo interesantno čuti jedan njegov marovićevski odgovor sa sve prstima na bradi. Govor tijela bi rekao sve ako ne bi usta htjela. Dakle, KO LAŽE!? Iskusno. Otkačiti, slažem se… Ali koga. Hm, hm, hm… neki su već otkačili…

      • Što bih ja reagirao na nešto u Tuzima više nego na nešto u Nikšiću ili Pljevljima?
        O kakvim “mojim” principima govoriš?
        Mnogo prije izbora sam izabrao da ne podržim nikoga, javno pozvao sve one koji drže do sopstvenog razuma i etike da ne daju podršku Pozitivnoj i DF, niti bilo kome od opozicije jer je BAŠ TA CIJELA parlamentarna opozicija najvažnija karijatida režima, obesmišljava svaku riječ kritike upućene vlastima svojim djelovanjem i svojim postojanjem.
        Vidim da postoji namjera da se izvaga nečija krivica zbog propasti pregovora i da su se čitatelji i akcijaši in4s odlučili za DF; razlog je veoma jasan: zbog toga što DF , makar dio njega, još uvijek gusla o srbstvu. Taj razlog kategorički odbijam kao nekakav osnov za dogovoranje. Srbstvo ostaje za kućnu upotrebu ko god hoće da ga izrabljuje. Srbstvo u CG se održava na projektu nepoštovanja simbola i potenciranju priče o ugroženosti Srba.
        Na drugoj strani imamo narandžaste koji su stvoreni da pripomognu evroatlantske integracije čak iako ne postoji većinska volja za tako nešto; usput i da ništa ne urade povodom mogućeg vraćanja sumnjivog privatizacijskog kapitala u društvenu vlasnost.
        Ne pada mi na pamet to podržati; smatraću ih podjednako štetnim kao i usrove iz DF.

  9. Sekula,

    nisam ni rekao da su hrlili u partizane. Niko nije hrlio u partizane jer ti je u partizanima čapra odmah bila na berzi, za razliku od patriJotskih snaga , četnika i zelenaša koji su izigravali specijalne snage okupatora.
    I pored svega jedan velik broj ljudi cetinjskog kraja je nosio partiznaski pokret, među njima i Krstovi sinovi, mnogi od njih kosti ostaviše da bi se pobijedili fašisti i saradnici.

    Miloš Đurić je najveći sin Srbije i jedan od najvećih Jugoslavije. Pravi i istinski heroj i par exellence intelektualac.To što bi ti potpisao apel u kome se progone komunisti za interes njemačkog okupatora…to me ne čudi iako mi je uvijek žao čuti, na taj način se već godinama odgajaju generacije koje ne shvataju kolika je krivica na kolaboracionistima.

  10. Войин Николаевич says:

    Елем,
    Николајевич би у три сата послије поноћи предложио ултимативно даПозитивна…

    Призна право Албанцима у ЦГ да истичу државне заставе Албаније без државних застава ЦГ, те да сваки пут када се то деси Поздрави јавно тај чин.
    Усвоји тражење БС да се из грба државе уклоне монархистички симболи и крстови те да се у НК организују демонстрације подршке БС у том смислу.
    Да Никшић призна општину Тузи.
    Да осуди национална дискриминацију у државним органима ЦГ, гдје недостаје 1800 Бошњака, Албанца, Муслимана и Хрвата, те да НК прекине све односи са државом ЦГ док се то питање не ријеши.

    Елем, послије рјешења ових питања, наравно, свакако, били би и нови услови.

  11. hahahahahaha…

    Dosao Milutin Djukanovic na sjednicu i zaboravio unutrasnju himnu i sta se dogaja!?!?!?!?!…

    • Войин Николаевич says:

      Ето,
      ваши принципи су форе и фазони. Ултиматуми Позитивне су вам форе, али немате одговарајућег лика да вас доведе у ред, а то лако може Николајевич. Такве хипике сам давно прошао, знам Тајовићу како дишете. Знате, ви не заслужујете нити један државни симбол ЦГ јер вас у њима нема. Нити сте лав, нити скиптар, нити крст ,нити круна, нити вино, нити вода…

      • Войин Николаевич says:

        За вас је Стаљин био ултра хипи лик:))

        Откачити!

      • Sto se mala uobrazi
        po kome ti to dolazi
        il’ po mami, il’ po tati
        kazi duso, kazi duso zivota ti

        Moj Dragane vidju fino
        nit’ si voda, nit’ si vino
        nit’ si vino, nit’ rakija
        nit’ si moja, nit’ si moja simpatija

        Sto me mala gledas tako
        pogledala naopako
        taj tvoji pogled vragolasti
        hoce da me, hoce da me upropasti

        Moj Dragane lijep jesi
        no ti nije mjesto dje si
        mjesto ti je krsevito
        tu bi djavo, tu bi djavo pomanito

        Oj, djevojko moja mila
        na zlo si me navadila
        navadi me svake noci
        da dolazim, da dolazim po ponoci
        navadime prije zore
        da iskacem, da iskacem
        kroz prozore

        Radije bih zelje brati
        no se tvojom dragi zvati
        ja takvije imam dosta
        ko kamenja, ko kamenja ispod mosta

        HOĆEMO GUSLE, HOĆEMO GUSLE, HOĆEMO GUSLE…!!! OJHA!!!

      • Войин Николаевич says:

        KATAKOMBA

        Dritan Abazović: EU i NATO:Dvije tračnice istog kolosijeka

        Хипици за НАТО:)

  12. Albanci u Tuzima su na ustavno legitiman način proslavili svoj praznik Dan zastave. I Srbima je otvorena mogućnost da, služeći se istim Ustavnim rešenjima, proslave neki svoj nacionalni praznik kiteći bandere u mjestima u kojima čine većinu srpskim zastavama, ali to pravo ne koriste jer žele da svoju zastavu nametnu svima u Crnoj Gori.
    Vojin Grubač bi, kao bivši potrpedsjednik srpskog manjinskog savjeta, to morao da zna.

    • Войин Николаевич says:

      А ви сте, с обзиром на то да нисте Momčilo V… Какво име да вам дамо?

      • Dajte kakvo hoćete, samo prvo dajte neki smisleni komentar na moju tvrdnju koja vam se očigledno ne dopada.

      • Войин Николаевич says:

        Одоговор имам, али, представите се Војину Грубачу, ако се он Вама представио, па да вам Николајевич појасни неке ствари.
        Да ви нисте били Војин Грубач на порталу епоха.ме, с обзиром да то нисам био ја? Ако јесте, онда одговорите себи?:))

      • Ako nisam, i ako ne znam o čemu govorite, mijenja li to što god? Jeste li vi gospodine Grubač ili niste bili potpredsednik Srpskog manjinskog savjeta, i da li ste se ili niste zalagali da, poput svih ostalih manjinskih nacionalnih zajednica, i srpska u Crnoj Gori koristi Ustavom regulisano pravo na upotrebu simbola svojih matičnih država? Šta se to u međuvremenu desilo gospodine Grubač, pa ovdje propagirate huškačku politiku četničkog vojvode Andrije Mandića kome ste bili savjetnik?

  13. Nikolajevic kaze:
    Знате, ви не заслужујете нити један државни симбол ЦГ јер вас у њима нема. Нити сте лав, нити скиптар, нити крст ,нити круна, нити вино, нити вода…
    Slazem se. No, nemojmo zaboraviti da su oni: mladi, pametni, skolovani, a GOLOGUZI.
    Ta ce energija (naziv je nebitan) da potopi one koji su ih izmislili. To nije nista novo. Uvijek tako biva: na vlast – po svaku cijenu. Zivi bili – pa vidjeli!

  14. http://m.vijesti.me/vijesti/moze-li-dps-pomrsiti-konce-pregovorima-niksicu-clanak-102351
    Zvuči nevjerovatno da je Miljanić Vera slučajno podnijela ostavku i time otvorila prostor da DPS sad drži sve u šaci.

  15. Войин Николаевич says:

    • Войин Николаевич says:

      Да је Николајевич овдје у својем НК, први пут без лажне скромности, све би било брзо готово, или би ПЦГ била сведена на Нулу, Тајовићу…

      • Войин Николаевич says:

        Овоме роботу Перићу и другу Ладу Неконкретноме, а могу придодати и Поморанџу Пајовића, дајем двије трећине времена форе у полемици на ТВ, или више, три четвртине времена форе, да од њих не остане потом 2 одсто гласова у ЦГ.
        Ха, ха, ха…
        Ладо? :)

  16. Войин Николаевич kaže:
    28. Novembar 2012. – 20:43 u 8:43 pm
    Могуће је и да није тако,

    јер је Вера једна лијепа жена.
    ПС: Само да ме Бибана не искритикује:)
    Taman posla, gosn Nikolajevicu, Bibana obozava muskarce koji vole lijepe zene :)

    • Войин Николаевич says:

      Širom Zatvorenih Očiju
      Žanr: Drama | Misterija | Triler
      Režija: Stanley Kubrick
      Glumci: Tom Cruise, Nicole Kidman, Todd Field…

      Бибана,
      синоћ сам гледао, трећи пут у задњих десетак година, до четири ујуто, овај филм Кјубрика, његов последњи филм, стар неких тринаестак година. Моћ бизниса, учешће жена у тој причи, неординарних и ординарних жена, мистика у грифу политике. А све је јасно…

      ПС:
      А Ладо је постао мармелада, а ја мислио чврста аркада…

      • Войин Николаевич says:

        Enigma Kjubrik tek traži rešenje, i kroz istoriju filma putuje kao crni obelisk, noseći slike našeg vremena za neku novu i nadamo se bolju generaciju, koja neće ponavljati iste gluposti vrteći se u krug.

        Sam nije dočekao premijeru trilera u produkciji bračnog para Kruz-Kidmen Široko zatvorenih očiju, koji je najavljen za jul 1999, a pre toga za Božić 1997. Još jednom je zadao muke onima koji su olako shvatili njegovu originalnost. Smrt autora verovatno će baciti specifično svetlo i na sam film, neki će od toga i zaraditi, kao Rade Šerbedžija koji je u njemu igrao, ali enigma Kjubrik tek traži rešenje, i kroz istoriju filma putuje kao crni obelisk, noseći slike našeg vremena za neku novu i nadamo se bolju generaciju, koja neće ponavljati iste gluposti vrteći se u krug.

      • Войин Николаевич says:

        „Paklene pomorandže“

        Ха, ха, ха…

        Antiutopijski roman „Paklena pomorandža“ Entonija Bardžisa čita se kao anticipacija današnjega svijeta u kojemu je zapanjujuće što nasilje i banalnost zla nikoga više ne mogu zapanjiti.

        Kjubrik je tokom ekranizovanja Paklene pomorandze odbio varijantu sa srecnim krajem

      • Войин Николаевич says:

        И ја, што се тиче “Пакленијех:) наранџи”, одбијам варијанту са срећним крајем!

        :)

  17. Козак, да си ову идеју продао Вељку Булајићу у златна времена комунистичке пропаганде, не би се омрсио. Чак ни инфантилној комунистичкој пропаганди нису биле својствене овакве конструкције какве дајеш у коментару. Дакле овако, напала нацистичка Њемачка државу Југославију, помагали јој дотадашњи официри те државе, а државу бранило само војно крило једне опозиционе партије под називом партизани. Чак шта више, највећи допринос тој партизанској борби давали баш Цетињани, живаљ културно најзаосталије паланке на Балкану.

    Није тако Козак. На територији ове авнојевске творевине зване Црна Гора, постојале су четири домаће паравојне формације – четници, муслиманска милиција, партизани и зеленаши. Све су имале своје политичке покровитеље унутар и ван земље. До сукоба би дошло независно од италијанске окупације. Не вјерујеш ваљда да је Италија унајмила официре Краљевине Југославије да се боре против крезубе балавурдије типа Јово Капичић. Наравно да није, ратовали би они и сами око власти. А да је материјално помагала то је тачно, и то све четири војне формације. Комунисти су прикривали тај податак али је Ђилас открио у “Бесудној земљи”. Не знам на основу чега судиш која је ту права а која погрешна страна. Све су међусобно водиле грађански рат а против окупатора готово ни најмање. Четници и партизани су по који пут припуцали, и то углавном на Њемце а не Италијане. Земљу нису ослободили никакви партизани већ је Њемачка одступила под притиском руске Црвене армије која је своје штићенике инсталирала на власт у Југославији.

    • Istina o mojoj prošlosti – Veselin Đuranović

      Uprkos očiglednosti da se radi o metodu niskih udaraca i podmetanja i svjestan činjenice da mnogi u Crnoj Gori, koji mene poznaju i koji poznaju moju ratnu prošlost, mogu zamjeriti da poklanjam pažnju nečemu što to ne zaslužuje (pojedini drugovi su mi savjetovali da to ne činim), ipak, odlučio sam da odgovorim na tekst “Pobjede”. To činim radi javnosti i njegovog uvažavanja
      Molim vas da u prvom narednom broju vašeg lista, u skladu sa Zakonom o osnovama sistema javnog informisanja, objavite tekst koji vam šaljem, a u povodu napisa koji je objavljen u “Pobjedi” u jedanaest nastavaka, počev sa brojem lista od 18. avgusta i zaključno sa brojem lista od 28. avgusta 1990. godine, pod zajedničkim naslovom “Između kokarde i petokrake”, autora Velizara Sredanovića.
      Uprkos očiglednosti da se radi o metodu niskih udaraca i podmetanja i svjestan činjenice da mnogi u Crnoj Gori, koji mene poznaju i koji poznaju moju ratnu prošlost, mogu zamjeriti da poklanjam pažnju nečemu što to ne zaslužuje (pojedini drugovi su mi savjetovali da to ne činim), ipak, odlučio sam da odgovorim na tekst “Pobjede” i Sredanovića. To ne činim radi dokazivanja moje pripadnosti narodnooslobodilačkoj borbi i ucešću u njoj, jer, za to, doista, nemam nikakve potrebe. To činim radi javnosti i njenog uvažavanja. Posebno radi toga, što veliki dio javnosti, danas, poslije četvrdeset i pet godina, ne samo što ne zna i ne mora znati, jer ima prečeg posla, bilo što o ratnoj prošlosti pojedinaca, te tako i o mojoj, a serviraju joj se lažne predstave pa, može u najmanju ruku biti zbunjen i da ne shvati u čemu je obmana.
      Pritom, govoriću samo u povodu onoga što je u tekstu Sredanovića rečeno o meni i u odnosu na mene, мada sadržina teksta Sredanovića i on sam, zaslužuje i konkretnije odgovore. No, nadam se, biće prilike za to.
      Iz teksta Sredanovića, vidljivo je da mu teško padaju činjenice, na osnovu kojih se dolazi do spoznaje suštine stvari i istine. Na žalost člankopisaca i Redakcije “Pobjede”, ja ne friziram i ne manipulišem podacima a nijesam sposoban da, kao oni, konstruišem podvale i intrige. Ostaje mi jedino, istine radi, da se oslonim na cjelinu činjenica o mojoj ratnoj prošlosti.
      1.
      Ne iznenađuje me da je Redakcija “Pobjede” objavila tekst V. Sredanovića. Iznenađen sam, međutim, što ste toliko zakasnili, u odnosu na svoje istomišljenjake iz redakcije nekih beogradskih listova. Jer, kada je riječ o meni, ovo je treći napis koji se objavljuje, u osnovi sa istim sadržajem i sa istim ciljem. Prvi je objavila “Duga”, prije godinu i po dana, drugi “Politika Ekspres”, prije dva mjeseca i, evo, treći “Pobjeda”. I u sva tri napisa, koristi se isti izvor (R. Mališić), objavljuje ista osnovna sadržina (s tim što iz napisa u napis rastu izmišljotine i pokušaji moralnog i političkog blaćenja), pa, čak su i pojedini naslovi slični (“Duga”: “Na čelu kokarda – u srcu petokraka”; “Pobjeda”: “Između kokarde i petokrake”; u “Duginom” naslovu a osobito u tekstu, obratno!)
      No, ono što je najbitnije, sva tri napisa su izašla iz iste političke kuhinje i imaju isti cilj i namjeru, da u kontinuitetu političke kampanje protiv nosilaca “stare” politike, pokušaju ne samo diskreditaciju dovesti do kraja, vec i da promovišu metod svojevrsnog političkog linča, kao pravilo demokratije! Time se može i objasniti to, što “Pobjeda”, pišući direktno o meni i u širem kontekstu o meni, ne samo što mi pripisuje nečasnost, bezličnost, nemoralnost, poltronstvo i sl. već praveći svakojake konstrukcije na način i po stilu, na kojem bi joj mogli pozavidjeti i najbolji propagandisti Gebelsove skole, uzima za pravo da mi prišiva etiketu “kvislinga”?!

      • Не памтим Веселина Ђурановића али сам чуо само добре ствари о њему. Из мог угла, чињеница да је припадао четничким одредима у Бјелопавлићима није ништа негативно.

      • Войин Николаевич says:

        Велизар Средановић је годину дана старија ниkшићка генерација од мене. Заједно смо студирали у Сарајеву.

        Велизар Средановић и Драшко Ђурановић данас носе исти дрес, играју за исту екипу, пију воде са истог извора, играју исто Козарачко коло:)

        На другој страни, иако смо на разним обалама, ради се о виспреним интелектуалцима, то не спорим.

    • Sekula,

      toliko je netačnih, proizvoljnih informacija u tvom komentaru da je zaista deplasirano odgovarati na ijednu od njih. Nećemo o ovoj temi jer dan i noć nemaju istu boju.
      Samo bez “avnojevskih tvorevina”, ako je moguće. Nije 1991.

  18. Войин Николаевич kaže:

    “Да је Николајевич овдје у својем НК, први пут без лажне скромности, све би било брзо готово, или би ПЦГ била сведена на Нулу, Тајовићу…”

    Svakako da bi im pomogli svojim ‘iskustvom’ sa kojim se razbacujete internetom nemilice. Samo me interesuje kada ste došli do saznanja da se neistinama, uvredama i podmetanjem dolazi do promjena? Od kada se to iskustvo zove?Sad ne daj Bože da sam ‘iskusan’ kao vi ili kao vaši ‘frendovi’ iz Nove ali Stare, mlade ali ‘iskusne’ ja bi rekao da ste im vi zaprijetili na neki drugi način… ccc…

    Znate što me oduševljava? Da postoji Nikolajevič koji je Crnogorac, dakle sve isto samo taj nacionalni osjećaj drugačiji i ovaj Nikolajevič, e to bi bio pravi tv duel između njih dvojice. ‘Iskustvo’ bi iskrilo na sve strane. Do tada puno sreće u otkrivanju fašizma i nacizma u Crnogoraca sa sve blagoslovom Rista Radovića i prometejskog IN4S-a.

    P. S.

    Zar vi stvarno vjerujete da postoje ljudi koji će povjerovati da vi sa jednakom energijom se ne bi sprdali sa nekim Crnogorcem da je izjavio onu glupost o unutrašnjem pjevanju kao što se sada odušavljate sa istom ili da vi isti ne bi slavili generale kao Hrvati Gotovinu da je obrnuta situacija…?

    • Ладо, ево ја потврђујем све што кажеш о Демократском Фронту. Све што сам писао о Мандићу, Меду и (од избора мистериозно несталом) Кочи, и даље мислим. Али реци ми бар један елемент у којем се Позитивна разликује. Гледајући медијске наступе Пајовића и онога Перића, размишљам да упутим извињење Меду, Кочи, Манди и Ненаједу. Хоћу рећи, Позитивна ЦГ је хиперпродукција кретенизма.

    • Войин Николаевич says:

      Штовани Тајовићу,

      ја вам говорим о принципима који недостају Позитивној, а ви ништа не разумијете…
      Дакле, овај Николајевич би са десет одсто снаге разбуцао на комаде истог Николајевича са 100 одсто снаге који би био на клизавим становиштима Позитивне .
      Схватате ли у чему је проблем?
      Нисам ја ту битан, већ нешто друго!

  19. Ухватих сад дио емисије Андрије Николића и гостовање овога Перића из Позитивне. Ко је видио тај ниво политичке озбиљности и интелектуалног каапацитета, тај добро зна колико је сати и зашто смо гдје јесмо.

  20. Kada ce Crnogorci raskrtiti vise sa komunizmom i poslati tu debilnu i uvezenu ideologiju na smeciste istorije.
    Do kada ce ici te price o narodnim herojima i prvoborcima, do kada ce vise imena ulica , skola i ustanova nositi njihova imena

    Komunisti su bili grupa klosara, bandita, lopova i ubica, koji su u Crnoj Gori izvrili neborjene zlocine.

    Dok god narod ne raskrsti sa komunizmom u Crnoj Gori bolje biti nece i ja kazem da i ne treba da bude bolje dok god vecina naroda pati za satanskom petokrakom.

    Ovo sto imamo je ono “sto nam je nasa borba dala”. Trazili ste komunizam, eto vam komunizam i sta se bunite.

    A te medjukomunisticke kombinacije tipa DPS, pozitivne ili neke negativne filijale komunisticke partije Crne Gore, kojeg normalnog covjeka to interesuje.

    DPS je nista drugo do komunisticka partija Crne Gore a ovi trabanti koji izigravaju opoziciju su njihove filijale. Oni vladaju zato sto se narod jos uvijek divi tekovinama NOB-a, sto se jos uvijek divi Titu i to je to.

    Komunisti, na celu sa Mosom Pijadom su pobili cjelokupno svestenstvo i monastvo Hristove Crkve u Crnoj Gori i nad najkvalitetnijim Crnogorcima, nad najboljim familijama izvrsili nebrojene zvjerstva.

    Zbog toga je nas narod pod strasnim prokletstvom, koji se samo pokajanjem moze skinuti.

    Ali umjesto pokajanja veliki dio naroda pati za Titom i partijom i slavi najvece ubice i klosare koji ovi krajevi poznaju, jer vecih propaliteta i bestija ovi krajevi od komunista vidjeli nisu.

    Mozda je moguce da se zemlja pocne obrtati u drugom smjeru, ali da nama bude bolje dok god ne raskrstimo sa zlocinackom komunistickom prosloscu, to nije moguce.

    Da li ce se u Crnoj Gori ikada pojaviti bilo kakav politicki pokret u kojem nece biti komunista na njenom celu.

    Pokazite mi jednu opozicionu partiju ili bilo kakav politicki pokret u Crnoj Gori kojeg nisu vodili ili vode komunisti.

    Nama je potrebna ideoloska dekontaminacija, koja ce morati trajati najmanje deset ili vise godina, da bi onda stasale neke nove generacije koje ce se osloboditi komunistickog idolopoklonstva.

    Najogore od svega je to, sto Crna Gora skoro da nema elitu, koja bi zapocela tu ideolosku dekontaminaciju.

    Opucismo se izvinjavajuci se za Dubrovnik, Srebrenicu i za ne znam ni sam sta vise, a tako bezobrazno i tako pecatno cutimo o pasjem groblju o jamama na Radovcu o zidanom mostu i o strasnom unistenju najboljeg djela crnogorskog naroda.

    Koliko to boraca za demokratiju ima koji ovakve stvari pominju?
    Koliko opozicionera ima koji o ovome pricaju?

    A demokratiju ocemo i bolji standard i postenu vladu a da cutimo o svemu i da pobornike marksizma imamo na celu drzave.

    E to ne moze biti. Zalim slucaj, ali taj film nikada niko gledati nece.

    • Vukmane Čejoviću,

      smrdo smrdljiva. Rekoh ti da se držiš in4s. Sa mojih tekstova briši jer ne želim tvoje komentare na mojim tekstovima niti ću davati moje na tvojim.

      • Kozak evo ti jedan spec. poklon za 29. novembar (da ti ga prvi čestitam:), usput i kao šlagvort za ovo ubijanje sveštenstva od strane Moša Pijade.

      • Klosaru, kao prvo postavljeni tekst nije tvoj.

        Pod drugo, ja sam ti napisao da sa tobom necu da komuniciram, jer je tvoj nivo komuniciranja na nivou jednog nezrelog i iskompleksiranog “proletera”, koji ne zna gdje je supalj.

        A pod trece, ovim zavrsavam svako dalje obracanje tebi, sve dok se ne upristojis.

        A ako neces da se upristojis, sta da ti radim?
        .

    • Srećan i vama, Biljo.
      A ovih pet-šest-sedam “međunarodno priznatih” država danas (na Dan Republike) ne bi prošle prijemni za SFRJ, na stranu EU.

    • srecan dan republike, bibana. meni, republikancu, milija je bila socijalisticka republika (koja se mogla lako i brzo transformisat u demokratsku, ili socijaldemokratsku, slobodnotrzisnu republiku ili konfederaciju republika, samo da smo bili makar polunormalni), nego ove kvazidemokratske feudalne pokradine, al sta da se radi kad mali oce bombone, neka mu sad bomboni.

      • Saglasan. Ante Markovic je bio na tom putu, ali drugima je bilo milije da malo ratuju i podijele plijen.

      • samoupravljaci su spasili jugoslaviju od anta, ali je nijesu mogli spasit od sebe, morali su pokazat cijelom svijetu nase pravo lice i nalicja. rezultati su jasni i javni, od trig;oava do djevdjelije.
        (ko priziva samoupravljanje, taj je krvnik svojoj djeci, a o tudjoj da i ne govorim.)

  21. ovi su razgovori i diskusije za dokumentarac.
    u ime svih nas…

  22. U vezi onog filma gdje postaviste crnogorskog mitropolita Lipovca, koji je zverski ubijen od marksistickih satanista, pobornika parole “cizma noga nema Boga”, moram da vam kazem da su prvi saradnici faisista u Jugoslaviji bili upravo komunisti.

    Dok je Staljin sa Hitlerom imao pakt, sve dotle su crvendaci saradjivali sa njima.

    A sto se tice kulturne okupacije Crne Gore od strane jedne nama veoma prijateljske fasisticke Italije, na cijem celu se nalazio veliki sin italijanskog naroda cuveni Benito Musolini, moram reci da su Crnogorci pod tom okupacijom bolje zivjeli, nego sto su zivjeli ikada i da su prijateljske italijanko fasisticke trupe, na celu kojih se nalazio legendarni Benito Musolini, jedan od najvecih sinova italijanskog naroda, veoma mnogo se trudile u borbi protiv komunistickih banditskih formacija, koje su Crnom Gorom sijali smrt i pakao i ubijali sve ono sto je bilo posteno i sto je kod naroda uzivalo ugled.

    Jer samo njihovom likvidacijom su mogli propali studenti, lopovi, bjelosvjetski avanturisti i seljacke droce da dodju na vlast.

    Cinjenica da je ogroman dio crnogorskog naroda perfektno naucio da prica italijanski govori dovoljno o tome, kako je strasna bila okupacija fasisticke Italije.

    Oni su crnogorskim i srpskim nacionalnim snagama pruzile nesebicnu podrsku u pokusajima da Crnu Goru ociste od banditskih placenika komuniterne i zato im velika hvala, Crnogorci im to nikada zaboraviti nece.

    Ja bih dao sve na svijetu kada bi nas Bog usrecio neke slicne okupacije u danasnje vrijeme.

    I koja je razlika izmedju susreta Mila Djukanovica sa vodjama NATO pakta i americke administracije i susretima crnogorskih i cetnickih vodja sa italijanskim “okupatorom”.

    Pa gospodo, najveci dio crnogorskog naroda je fasisticku okupaciju od Italijana docekao sa odusevljenjem. Naravno da je to imalo svojih razloga.

    Ili mislite da su crveni jamari i oni cije su parole bile “cizma noga nema Boga” i “nosim kapu sa tri roga (kao djavo) i ratujem protiv Boga” bili ono sto je narod u Crnoj Gori zelio.

    O da mi je docekati taj dan, da se ime jamara skine sa svake drzavne institucije i skole u Crnoj Gori i da se komunizam u Crnoj Gori posalje na smece istorije, gdje mu je i mjesto.

    A ako bi Bog dao i komunisticka ideologije da bude zakonom zabranjena kao teroriticka i satanisticka.

    O Boze uslisi ovu moju zelju.

    PS: Povodom 29 novembra svim crvendacima izjavljujem moje duboko saucesce.
    Jebi ga, kako doslo tako i proslo.

    SMRT KOMUNIZMU!

  23. U demokratskoj i slobodnoj Crnoj Gori jedna od ulica u Podgorici bi trebalo da dobije ime “Benito Musolini”. Ako se vi slazete, naravno, jer necu ja nista da forsiram protiv vase volje.

    Ako moze Sava Kovacevic predratni lopov i svercer duvana, koji je pobio preko dvadeset clanova svoje familije, sto ne bi moglo i Benito Musolini da ima svoju ulicu.

  24. Nagradno pitanje:

    Gospodo, koja je razlika izmedju Save Kovacevica i Dzeka Trbosjeka?

  25. Odgovor na nagradno pitanje glasi:

    Savo Kovacevic je pobio preko dvadeset clanova samo svoje familije a broju “srecnika” iz ostalih familija nema broja, dok je Dzek Trbosjek pobio oko petnaest zena iz Londona, kojima se isjekao stomak.
    Savo nije sjekao stomak, nego je dao da se kolju i bacaju u jame. Prilikom tih radnji kidani su razni organi sa tijela “neprijatelja” i nad mrtvima su se svjesni komunisti prilicno izivljavali.

    Dzek Trbosjek se izivljavao prije ubistva. Takodje Dzek trbosjek se nije bavio sversom duvana, nego je jedno vrijeme bio zaposlen kao domar u londonskom zoloskom vrtu.

    Mozete li vi zamisliti da se u Crnoj Gori jedno desetak skola, ulica i institucija nazove recimo “osnovna skola Dzek Trbosjek”.

    Izgledalo bi vam to perverzno, zar ne?

    A ne izgleda vam perverzno to sto mnoge skole, ulice i institucije nose ime Save Kovacevica?

  26. Callao, pozdrav za Tebe, uzdignutog iznad epohe:

    ——————————————————————————–

    Hiza u milama

    Djedovska tu hiza bi stvorena
    Krepca da krepost
    U srcima
    Ostane

    Pa neka je zato vazda otvorena
    Za doste drage
    I velikane
    Srcane

    Za sve pod nebom dobre ljude
    I za sve dobre
    Bosnjane

    Za sve vojnike u velikoj vojni
    a to vojuju se
    Protiv
    Vojne

    I raznih drugih golemih zala
    I inih silnih
    I sitnih
    Zlica

    Za sve one sto u vijeku bjeze
    Iz svije hize
    koja im se
    Ozeze

    Iz sirokog ognjenog kruga
    U kojima zapaljene
    lomace
    Leze

    Ispod visokih krvnikovih vjesala
    I kriznih
    I kuznih

    Za sve one koji se opekose
    Jer k suncu dalekom
    I velikom

    Teze Za sve one sto pravu rijec
    U pravi cas
    Rekose

    I na stazi krvavog ishoda
    a to ruku im
    Odsjekose

    Za rijec da hljeb je hljeb
    da vino je vino
    A voda da je
    Voda

    Za one kojima su meso smudili
    I ognjenim pecatom
    Cist obraz
    Zigosali

    Oni koji se vazda pozivaju
    Ne samo na zakone zakonika
    Nego i na zakone
    Milosti
    Bozije

    Za one kojima su jedini jezik
    U grlu iscupali
    Jer datu rijec
    Nijesu
    Odali

    Za one koji su bez suda osudjeni
    Da umru na repovima konja
    Izmedju dva crna klika
    Dvojice crnih
    Konjika

    Neka je ova djedovska kuca
    Vazda i sirom
    Otvorena

    Za one koji su sa svetih oltara
    Provanse i Lombardije
    Zare i Rusije
    I Arkadije
    Proklinjali
    U omami teskog tamjana
    U bornome zboru
    Krstova i
    Maceva

    U tome gorkome koru
    Rijeci od Kuzme
    I od Damjana

    Za one koji su trikleto kleli
    Jer jos ih nisu
    U svome mlinu samljeli

    Neka je djedovska velika kuca
    Uvijeki sirom
    Otvorena

    Za one koji nikada ne mare
    Za starostavne
    Ni za nove
    Care

    Koji ne mare za kralje
    Niti za bane
    Ni bojare

    Za njhova mocna blaga
    Za dukate zlate
    Za dinare
    Za te
    Zle
    Pare

    Neka je otvorena za sve ljude
    a to mitnice ne minu
    Al mitnicare
    Ne mite

    Nego ih uvijek jasno i javno
    I ruze
    I kude

    Neka su vrata djedovske hize
    a irom otvorena

    Za one sto na mucnom rocistu
    Znaju za rijec
    Blagu i
    Cistu

    Za rijeci koje su jednako dane
    Za one daleke i neznane
    Kao za one uz skute
    a to su nam
    Blize

    Za one hude sto zivot bez jala zive
    A zivot im se
    Povazdan
    ruga

    Neka je otvoren za neznanog brata
    I neznanog
    Druga

    Za one koji u tmici svoje tamnice
    U cami svog camavog tijela
    Zbog toga pate

    Zudeci da slovo ono bude
    Za svekolike
    Ljude

    Da se svi oni konacno
    Sa tim slovom
    Zbrate

    Neka je djedovska hiza
    a irom otvorena
    Posvunoc i
    Povazdan

    Za onog sto davno je vec posao
    I sada po tmusi gazi
    Veoma trudan
    Iz daleka

    Al zna
    da stici ce jednom budan
    Tamo gdje
    Nekto ga
    Ceka

    Neka je zato djedovska hiza
    Otvorena
    a irom

    A ako li kto ta vrata kreposti
    U sebeljublju svom
    Nenadano
    Zatvori

    Neka se hiza djedovska do temelja
    Sori i srusi
    U mojoj
    Dusi

  27. Ko god mi Big Maka, nepotpisanog prepozna, ja odmah znam – кто это…

  28. Fantome, hoce slobodno, ovi fejsbuk intelektualci, svuda naokolo…

  29. Kavi su to VISPRENI intelektualci hoće li mi neko objasniti.

  30. Magdalence, znam ja da si ti crvena…Opravdano odsutna:))

  31. U Nikšiću, GRADU KOMENDIJI, nastavljen totalni haos oko narandžastih i vojvodastih. DPS kupio odbornika narandži i napravio većinu.

    Oj svijetla majska zoro…

  32. Sad slijedi istraga ko je ta izdajica, u kojim je redovima.
    Sve je bilo jasno kad je Pozitivna ponudila onu ponudu za koju se znalo da nije prihvatljiva DF. Kasnije i DF pokazuje svoje nesrećno lice.
    Tu potom dolaze ranzi bušači i imamo ovu poziciju.

    Ponavljam, dok se kriminalne organizacije Nikšića koje vuku duboke korijene iz rata u Bosni, šverca oružja, droge i cegareta ne unište nema pomaka. Radi se o ubicama, siledžijama i najgorim kriminalcima. To je sve za početak, nakon toga mogli bi se riješavati drugi problemi.
    Vlada – Ministarstvo unutrašnjih poslova i Agencija za nacionalnu bezbjednost su odgovrni za to. Sve drugo je laž.

  33. od podgoricke do nikciske skupstine, od tuneela do tuunjela.

  34. Draga braco Srbi, bez obzira kako se izjasnjavate, ogledajte ova dva snimka i ostale nastavka sa youtuba.
    Culj filma je dekontaminacija od komunistickih lazi.

    • Hoće li nakon dekontaminacije komunističkih laži biti deratizacije u crkvi? Nema spasa dok se jedna laž mijenja drugom. I da ne zaboravim: Ne znam ko je prvi počeo sa dupeljubljem fašista ali mitropolit Lipovac je snimljen kako to čini. Ne ide njemu na teret neljudski stradalom to što ga od istine brane nadri tumači prošlosti i budućnosti, već onima koji su ga proglasili svecem da bi svoju savjest oprali.

  35. Ne znam kako zamisljas “deratizaciju” u Crkvi, da li mozda treba da pocnemo da ucimo da Hristos nije Bog.
    Sto se tice “dupeljubljenja”, ja ne znam nikog ko je fasistima ljubio dupe, ali znam mnogo onih koji su kominterni ljubili dupe.
    Jugoslavija je bila okupirana zemlja a Italijani i Njemci su bili okupatori i sa njima si morao pregovarati zbog spasa naroda.
    Dakle, svaki odgovoran politicar ili crkveni velikodostojnik je morao zbog naroda da sa njima razgovara i da u tim razgovorima pokusa da izvuce ono sto je najbolje za narod koji se nalazi pod okupacijom.

    Pogotovo se to moralo raditi, jer su komunisticke banditske grupacije iskoristile tesku situaciju u kojoj se narod nalazio i pocele da vrse likvidaciju onih za koje su smatrali da ce biti prepreka njihovom dolasku na vlast, onda kada se okupacija zavrsi.

    Dakle, svaki odgovoran politicar i crkveni velikodostojnik je morao da se angazuje u likvidiranju komunistickih banditskih formacija, koje su u zemlji pravili strasne zlocine ubijajuci ono sto je bilo najbolje u srpskom narodu.

    U cilju borbe protiv komunistickih banditskih formacija, kojima su komandovali agenti kominterne i neprijatelji srpskog naroda, uz jedan mali broj ideoloski zatrovanih domorodaca, srpske patriotske snage su koristile pomoc fasistickih okupacionih trupa, jer je i njima bilo u interesu da se razbiju komunisticke teroristicke bande.

    Nazalost, oni nisu iskoristili sve one mogucnosti koje im je okupaciona sila stavljala na raspolaganju, pa se prije moze reci da njihova greska nije u saradnji sa okupatorom, nego je njihova greska sto ta saradnja nije bila mnogo jaca i intezivnija.

    Po svim normama medjunarodnog i kojjeg god hoces prava, komunisti su bili banditi a njihove vojne formacije banditske grupe.

    To sto su oni dolaskom na vlast ono sto je nenormalno predstavili normalnim, to je druga stvar.

    Komunisticke banditske formacioje pod upravom agenta kominterne i misterioznog teroriste “Broza” nisu samo likvidirale nebrojano srpskog zivlja posle “oslobodjenja”, nego su prije svega likvidirali onaj sloj komunista koji je bio zaveden.

    Od 450 hiljada clanova komunisticke partije SFRJ preko 250 000 njih je bilo zatvarano i muceno a veoma veliki broj zavedenih komunistickih lidera je bio na “Golom Otoku”.

    Bas sam skoro slusao intervju sa pokojnim Vladom Dapcevicem i reci cu ti, da nisam pobozan covjek i da ne znam sta se krije iza marksizma, postao bih zbog njega komunista.

    Ali i veliki covjek i veliki intelektualac kao sto je bio Vlado Dapcevic je bio u strasnoj zabludi. Nije covjek imao religioznu podlogu a kao sto rece jednom jedan moj prijatelj svestenik “covjek koji ne vjeruje u Boga je svoj zivot potpuno promasio”.

    Proglasavati mucenicki stradalog episkopa Lipovca nekim ko je fasistima ljubio zadnjice, na osnovu snimka gdje on kao narodni vodja i odgovran covjek razgovarao sa njima je vrlo ruzna stvar.

    Za vrijeme drugog svjetskog rata Njemci su zauzeli jedno englesko ostrvo izmedju Engleske i Francuske i gradonacelnik tog ostrva je odmah stupio u “kolaboraciju” sa Njemcima i zajedno se sa njima brinuo o redu i poretku na ostrvu.

    Kada se rat zavrsio Englezi su tog gradonacelnika odlikovali najvecim engleskim ordenima. Ali Englezi su Englezi, mi se ponasamo kao da nemamo istorije i kulture i covjeka koji se toliko zrtvovao za spas srpskog naroda Milana Nedica, kojemu bi trebalo u svakom gradu podici spomenik, proglasavamo izdajnikom a misterioznu propalicu, koja je bila zakleti neprijatelj srpskog naroda, vodju komunistickih banditskih formacija u Jugoslaviji, navodnog Broza, proglasavamo najvecim sinom nasih naroda.

  36. Po svedocenju pokojnog Vlada Dapcevica, samo od 1948 godine pa do 1960 godine USA je Jugoslaviji dale nepovratnu pomoc od preko 40 milijardi dolara, sto je suma koja je danas ekvivalentna sumi od preko 100 milijardi dolara.

    Mozes samo zamisliti koju je pomoc pruzala USA Titu od 1960 godine pa do njegove smrti. To su stotine milijardi dolara. Eto to je razlog naseg malo boljeg zivotnog standarda od onoga kojeg imamo danas.

  37. Ovo je jedna prica o spasavanju komunisticke omladine i radu na njihovoj ideoloskoj dekontaminaciji:

    http://novo-videlo.com/nasledje/dragojla-popovic-i-vaspitni-zavod-u-smederevskoj-palanci

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava / Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava / Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava / Promijeni )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Odjava / Promijeni )

Povezivanje na %s