Dragan Šepelj: Srbetina, jeftino!

2,99 € , prednje bez kosti, u MEGA marketu. Sada je stađon od svinjetine. Nema koje domaćinstvo, bolje ili lošije, u našim legendarnim krajevima početkom decembra pojačano ne konzumira svinjetinu. Najprije se dugo tvrdilo da je to jako opasno meso po zdravlje čovjeka , da bi na kraju svega, po najnovijim istraživanjima svjetskih instituta svinjetina, ustvari , ispala najbolja po to isto zdravlje čovjeka. Kod nas je jedino zvanično ne jedu muslimani, iako je svima poznato da i oni katkat vole kakav dobar “shot” prasećeg pečenja. Domaća slanina, kobasice, pršut, čvarci, švargla…i domaća brdžola od sve i svašta, za prste polizat. Tako, i naš prvi ministar Milo pojačano jede svinjetinu na kraju ove fiskalne godine.
slslaninaludajab
SNP je, likom svog izuzetno simpatičnog i prominentnog šuškavca Damjanovića, eksperta za ekonomiju, sinoć najavila da počinje razgovore sa DPS-om u vezi svih važnih pitanja koje opterećuju napredno crnogorsko društvo. To smo čuli u emisiji ŽIVA ISTINA koju uređuje jedan od najeminentnijih novinara poslušnika u našim krajevima, gospodin Darko Šuković, kome tako čuči jedno veliko P, između u i k u prezimenu, da je to prosto nevjerovatno. “ Mi bi, pazi sad : diskutovali o načinu na koji ćemo razgovarati” , počastio nas je sa malih ekrana žive istine Damjanović Slanina Aleksandar, ovom briljantnom  ekspertskom igrom riječi. Ostaće upamćena.
Mnogo je godina od kada je meni, i svakome s mrvicom  mozga, jasno da je opozicija, u dobrom svom dijelu, suodgovorna za ovu naprednu poziciju crnogorskog društva i države. Brojni su primjeri iz prošlosti koje mogu na hiljadu strana nabrajati, a tiču se šurovanja “opozicije” sa vlašću u Crnoj Gori. Ta činjenica je dovela do toga da je ne mali broj onih koji se ne uključuju u javni i politički život, kao oponenti vlasti, jer su svjesni da im se može desiti da budu prevareni kao na stočnoj pjaci – onako đuture izmjereni i odmjereni. Pored brojnosti državnog aparata kao najjačeg oružja u rukama DPS, ovo je jedan od razloga praktično dokazane nesmjenjivosti crnogorskog režima demokratskim sredstvima. Sve i kad kojim slučajem pobijedite većinu, eto vam Draga Đurovića i Vere Miljanić na tacni sluganstva, cijela rabota ode u propast.
Zanimljivost ovog crnogorskog decembarskog kolinja je uloga starih drugara iz DPS i SPC u privođenju, takođe starih, znanaca i partijskih kolega iz SNP k poznaniju prava. Velibor Džomić – Čvarak,  progonjeni podgorički paroh bez prava prebivališta, odjednom predlaže “srpskom faktoru” da bi dobro bilo da uđu u vlast kako bi se prevazišle podjele u pravoslavnom narodu. Par miliona se iskeširalo iz zajedničke kase za obnovu Hrama u Podgorici i Džomić Čvarak odjednom zaustavlja priču o “raspetoj crkvi” i ostalim svinjarijama, te predlaže Srbadiji iz Crne Gore da uđu u vlast. Sve to nakon poziva koji je u Beogradu, tokom tradicionalne desetgodišnjice od posjete Mila Đukanovića Beogradu uputio baš taj Milo Đukanović Srbima. “Dođite, sunce naše vlasti grije bolje nego tama opozicionarstva” – zaigrao je na Šantića naš prvi ministar. E, neko vrijeme se nije znalo kojima se Srbima obratio, pa su se stidljivo neki Srbi i javili sa odbijenicom, ali došla je živa istina i Slanina se ispovijedila novinaru kojemu fali P između u i k, i dobili smo recept za buduću slavsku crnogorsku brdžolu. Sa Srbima. Nije ih bilo zadnjih godina u političkoj brdžoli, nekako je sve bilo posno, bljutavo; nema dok pravoslavnog Srbina pravoslavni Čvarak Džomić ne ubaci u kazan. To je prava narodna kuhinja, onda. Nema tice do prasice – stara je narodna mudrost.
Đukanović je zaigrao na Srbe, masan ali sladak zalogaj, neko mu je došapnuo iz ružičaste Bebine televizije da se ostavi posnih crnogorskih zalogaja; Srbi su uvijek spremni na kompromis u vezi tužne sudbine svojih glasača, ne može se omanuti s njima. Peci, roštiljaj, dinstaj, suši, poklanjaj…srpska svinjetina je majka u ove sirotinjske slavske dane. 2,99 € prednje bez kosti, u MEGA marketu.
Diskutujući o načinu kako bi razgovarao sa Milom u vezi svega ovoga, nalazim da bih mu trebao dati neku nagradu za ovako ekonomično poslavanje. Mislim, kupiti Slaninu Damjanović za 1€, i pri ovako jeftinoj srbetini, jeste podvig za divljenje. Rekoh li, svinjetini ili srbetini? S Damjanovićem i Džomićem, dođe mu na isto.
Advertisements

Comments

  1. KRMEĆA

    Slanina je zdrava hrana,
    holesterol nije bitan,
    do juče je bio brana,
    a moj slučaj vrlo hitan …..

    Vrijeme je sada novo,
    krmak mora da preživi,
    sviju vjera božje slovo,
    ministar nam kaže prvi …….

    Ubrzo će svaka droga,
    da postane simbol zdravlja,
    pa će vjerska doći sloga,
    islama i pravoslavlja ………

  2. Ogavan naslov.

  3. Gospodin Kowalski says:

    Prilicno shovinisticki, prilicno, ima tu malo istine ali tekst je dobro napunjen i upajcan shovinizmom, zato necu ni pet para dati na njega.

  4. Војин Николајевич says:

    Није у реду да господин Јеврем Брковић пише текстове под овим псеудонимом. Ипак, можда је купио псеудоним, за пола гроша. што му је реална цијена, па је моје замјерка сувишна. :)

  5. Војин Николајевич says:

    Што би рекао мој пријатељ Благоје Баковић, песник из Врбаса- “За доброг крмка нема лоших сплачина”. Наиме, тај род не разликује свињетину и србетину. Пријатан тек! :)

    Ха, ха, ха…

    • A evo duhovitosti jednog uglednog cetnika iz Moskve.
      Koja rafinezza, kakva sofisticiranost humora. Pa jos citat jednog uglednog guslara ili pesnika iz nekog mjesta koje se zove Vrbas. Svinje i splacine na sve strane, kao motiv.
      A onda na kraju jedan hrvatski izraz ;) malo ironije ;)

      A na kraju jedno ha,ha,ha koje ima efekat smjeha na TV komendijama, koji indicira kad se treba nasmijati.

      Fantasticno, sasvim konzistentno sa nivoom cuvenog prebrojaca Srba i Crnogoraca, lingviste, teologa, komicara, … samoproglasenog intelektualca.

  6. Војин Николајевич says:

    Благоје Баковић
    Рођен је 4. априла 1957. године у Бојиштима код Бијелог Поља, у Црној Гори. Живи у Врбасу.
    Основну школу похађао је на Слијепчу Мосту и у Равној Ријеци, гимназију у Бијелом Пољу, а студије књижевности на Наставничком факултету у Никшићу и Филозофском факултету у Новом Саду.

    Купине

    Ништа је етнос и ништа етос
    Руке што су историји гаће прале
    При томе како су на сунцу сјале
    Купине које смо брали летос.

    Док ћути онај на вилајету намет
    У доба тихоте поднева бела
    Питам се загледан у њина тела
    Одакле кроз земљу толика памет

    Сви догађаји са дневника
    Делују као олупина
    Свјати Бесмертни из купина
    Која је страница Твога дневника

    Кад испод звезда и песме дроздове
    Између папрати дивљачи јагода
    Изводиш пламтеће црне гроздове
    И чиниш немим језике народа

    ….

    :)

  7. U sridu.
    Šepelja nazvati šovinistom može samo šovinista.

    • Војин Николајевич says:

      Генерализовати Србе као “свињетину” може само лепи дечак у пубертету. и још понешто. ;) Синдром пега… Ха, ха, ха…

    • Sovinista mozda i ima nesto kod sebe. Ovaj jadnik nema bas nista.

    • Gospodin Kowalski says:

      Pa da, napadni odmah iako nemas aduta. Ali ajmo reci ovako; pripadnik drugog naroda kaze “ima Crnogorchetine po 2,99 € koliko zelis”. Je li ti sada ovo lijepo chuti? Mirishe li ti ova Crnogorchetina na shovinizam? Da, pa ti si mene ni zasta nazvao shovinistom. Mozes li zamisliti kako bi me nazvao da sam stvarno ovo rekao?

      • Gospodine Kowalski,
        prije svega, izvinjavam se sto se mijesam u raspravu, ali moram reci svoje misljenje.
        Izrazi “Srbetina” i “Crnogorcetina” nisu sovinisticki, i kako god da se osjecam – Crnogorcem ili Srbinom, ne bi se uvrijedio, naprotiv. Ne treba izvlaciti iz konteksta te rijeci, jer se dobro moze naslutiti o cemu Sepelj pise iznad, ne o Srbima (ili Crnogorcima ako bi posmatrali suprotan slucaj) vec o posebnim idiotima koji se kriju iza nacionalnih skupina.
        Da zakljucim, nazvati Ranju Krivokapica ili Puru Popovica Crnogorcetinom, ili Dzomica i Damjanovica Srbetinom je potpuno legitimno i opravdano i potpuno podrzavam takav pristup.

  8. Господине Шепељ, морам признати да сам присталица једног оваквог сценарија још од преговора Позитивне и ДФ-а око прављења локалне власти у Никшићу. Мада ни прије тога нисам био велики оптимист по питању сарадње субјеката који баштине традиционалне вриједности Црне Горе и оних којима су ближе вриједности Павелићеве НДХ. Та ситуација у Никшићу је још показала да опозиција нема неко грађанско језгро које ће осудити нацистичко дивљање Позитиваца већ да су већини опозиционара из тзв. грађанског миљеа накарадне националистичке идеје ЛСЦГ-а усађене у свијест као идеал којем треба тежити. Зато нас немојте осуђивати, радимо оно што сте ви радили 1997-ме и 2006-те када сте гласали за Мила. И ми данас бирамо мање зло, бирамо између лупежа и лудака.

    Поздравио сам овај позив Ђукановића због чега сам проглашен “Чварак Џомићем” и банован са портала Ин4с од стране Мандићевих подрепних мува. Савјетујем вам господине Шепељ да посјетите тај портал будући да је он постао права пљуваоница цркве и попова. Мислим да се не бисте лоше уклопили у атмосферу на порталу којег Срби хране а Руси такође хране.

    • okreni konacno plocu says:

      ja vas ne osudjujem sekula ako ce ti biti lakse…prosto se cudim da ste i ovoliko izdrzali glumeci opoziciju i paranoju…od vas je milo uvijek bio manje zlo…sad mu trebate za manevar u odnosu na moguce stvaranje drzavotvornog bloka…frka je…jedina steta je sto crna gora ne moze izroditi gradjanski blok a ostalo je sve manje ili vise slicno zlo…

      • okreni konacno plocu says:

        milo vam prije podgorickih izbora uzurbano porucuje : uzmite od mene prije izbora i to na sigurno isto ono sto ocekujete poslije tih izbora ali je manje sigurno…kasicicu vlasti…pa ti budi tu strpljiv majcin sine…

  9. Имам осјећај да је Драганче гледао у огледало док је смишљао концепт за овај текст. Ко зна како физички изгледа Љерка Драгићевић, представница његовог “хрватског народа” (Хрвати источно од Цетине, како не) у власти, тај зна о чему говорим. Ко није у основној школи вјежбао прескакање козлића, тај нек се овој посланици и симболу “хрватског народа” из Боке не нађе на путу. Хоће то жирење од дугог сједника у Миловим владама.

    • Ovaj je, znaci, Hrvat. Pa nista onda. Sve je jasno,

      • Немој тако, ако је неко Хрват то не значи да је по дифолту шовиниста. Додуше, пракса показује да су “Хрвати” из Далмације, Херцеговине и Боке често шовинисти.

  10. kako grubacu rade trigeri kad sepelj nesto napise

  11. Je l’ se srbetina prodala Milencetu? Je l’ Džomara pozvao na paktiranje sa vlašću?
    Javno, bre. I ič jedan Srbin da iskoči i nabije toj svinji jabuku u usta. Pa na ražanj, bre.
    Mekšina, bez kosti. 2, 99.
    O Crnogorcima ovoga puta nećemo. Oni znaju biti i jeftiniji.
    Sada je stađon od srbetine.
    Marvo jedna podvižnička. Dva popa vas vode kao brave. Od NeMila do NeSlobe.

    • Hrvastancu, nesto te nisam cuo kad su 4 Crnogorca bila reper za jednog brava. A sad na nevidjeno i unaprijed optuzujes Srbe. Do sada su Srbi bili krivi sto su opozicija, a sad prije izbora se optuzuju za nesto drugo.
      Nego, nema veze, rekose da si Hrvat, pa je sva prica suvisna. Sve je jasno.

  12. Gospodin Kowalski says:

    Brancode, tvoje objanjenje meni, podsjeca me na ono kad su ona dvojica dosla onome i rekli mu “dosli smo ti u kucu da ti se poseremo”. Eto vidis, po tvome oni mu nista strasno nisu rekli, jer su mislili da idu u WC, i sta sad tu ima ko da se ljuti. Fino si mi ti to kao malom djetetu objasnio ali i ja i ti dobro znamo sto znaci srbetina, na sto se i na koga ta rijec onako od sponde trostruko ili cetvorostruko odnosi. Vrlo podlo i uvredljivo sriveno, odapeto toboze onima koji bi da prelete malo u vlast. Ma pixxxxx!

    • Kad bi bilo skriveno, bilo bi možda tačno to što Kowalski podvižnik insinuira, ali je neskriveno, i time je moje zaista iskreno mišljenje.
      Bazirano na boldovanom objašnjenju Damjanovića Slanine, na pozivu Džomića da se uđe u vlast i na podvižničkoj izjavi opet istog Damjanovića da on NAJVIŠE CIJENI INSTITUCIJU MITROPOLIJE I DA JE SPREMAN POSLUŠATI NJIHOVE PREDLOGE.
      Moj stav o srbetini je naravno baziran i na podvižničkoj ćutnji povremenih komentatora ovdje, svojevrsnom odobravanju svega ovoga. Paktiranja s đavolom.
      A moj poziv da to iznesem bazira se na istovjetnoj reakciji kada su šišnjari Crnogorci u pitanju.
      E sad, neko bi da bude šišnjar, a da ne bude svinja, neko obratno, ali većini kojima smeta je mjestu u te dvije kategorije samo što je sada decembar pa se kolju svinje u Vladi.
      I krka srbetina podvižnička.

    • okreni konacno plocu says:

      kowalski ti opet u plocu…sepelj govori o robi kojoj je skocila cijena na politickom trzistu…dobra je prilika da se nacionalna pripadnost naplati…pet kilograma , deset kilograma…ko ne pozuri zakasnice i zazaliti…

      • Do sada ni ti, a ni ovaj Hrvat niste jedne pisnuli kad je omjer bio( i sada je) 4 brava=1 Crnogorac. Ajde ti, ali ovaj Hrvat je kao zzadnja pizda cutao na tu cinjenicu.

      • Grobar NK,

        ništa se od ovoga nije odnosilo na tebe. U početku. A onda si se svinjski prepoznao u Srbina.
        Nekoliko puta u komentarima aludiraš na moje arijevsko hrvatsko podrijetlo. A mene za nekoga ko se ponosi aktuelnim hrvatstvom boli kurac koliko i za kilo mekšine , 2.99€ u Mega Marketu. I bilo kakvim hrvatstvom.
        “Čije su ovce, toga je i planina” – tako je nekada zborio vrhovni pravoslavni pastir, blaženopočivejši Pavle, na priču o lošoj strategiji u vezi Kosova jer je ogromna prednost Albanaca u rađanju na kraju prevagnula. Pavle vas je, dakle, uporedio s ovcama, što je mnogo veća uvreda nego što bih je ja izrekao upoređujući sve one koji slušaju autoritete u crkvi i oko nje, sa svinjama. Svinja je mnogo inteligentnija životinja od priglupe ovce – priglupe i za životinjski svijet.
        Fascinantno je opet da se nijedan pravoslavni Srbin ne ustade da pošalje u pičku materinu i krmećeg popa i socijalističku vucibatinu koja štuje autoritet crkve.
        Više nisu Milo i drugovi mafija kada postoji mogućnost da se bude vlast. Jeftino, bre. Kao krmetina.

    • okreni konacno plocu says:

      grobar, pobrkao si loncice…4=1 je bilo po partijskoj pripadnosti i o tome sam se ranije mnogo prije afere izjasnio kada sam komentarisao brak vlasti i birokratije … matica srpska prati evidenciju o nacionalnoj zastupljenosti u rukovodecim strukturama drzavne administracij…to je vec druga strana ploce…

    • “ja i ti dobro znamo sto znaci srbetina”.
      E, sta znaci?

      • Gospodin Kowalski says:

        Naravno da znamo, ali eto posto
        me zoves da ti crtam, onda je “pisac” kroz izraz “srbetina”(sasvim zadovoljno i smijuci se u sebi) aludirao na “znojavog, opancharskog, prasedarskog, poljara, traktordziju koji u sajkachi ore, tzv Srbijanca u kojega trpa sve one koji mu imalo veze sa srbima imaju i koje ochima upisane ne moze vidjeti, odapeo svoju shovinisticku strijelu. Dakle, to taj pasionirani i skriveni, shovinizam koji iz te rijechi i chesto iz drugih tekstova ove individue, navodno kriticki orjentisane, jednostavno htio ne htio, kroz ushi, nos ili usta mora da ispadne.

  13. Kozak, vi hrvati sa arijevcima imate veze koliko i ja sa indusima. BEzvrijedan narod sa dva osnovna postulata:papizam i mrznja prema Srbima.

    Ne znam sad kako si nasao patrijarha u ovoj prici i dotakao se Kosova i Metohije. Potpuno bezvezno i na nivou idiotskog teksta i kretenskog naslova.

    Gospod nas Isus Hristos je i u Novom Zavjetu simbolizovan kao Jagnje Bozije, kao savrsena zrtva za iskupljenje grehova. Ali, koliko sam mogao da ukapiram, to tebe ne zanima, tacnije, djelujes mi kao zadnja komunjara iz postratnog doba.

    Evo opet da te pitam. Zasto si cutao kao zadnja pizda sve ove godine kad su Crnogorci listom, a i tvoji Hrvati podrzavali Mila? Otkud si dobio penetraciju hrabrosti u svoj organizam? Ili mislis da je pljuvanje Srba nacionalni sport, i da je uvijek isplativ, a nimalo skodljiv?!

    • Glup, gluplji, Grobar NK…

      Patrijarhova izjava je spomenuta u odbrani teze da je legitimno usporediti određene političke subjekte :( Srbe s Kosova) Pavle i (crnogorske ćutajuće Srbe) Kozak, sa životinjskim rodom. Lagana antropomorfoza koja neće škoditi.

      Ćutao na crnogorsko obožavanje, ili podvižništvo, ka Milu!!??

      Jesam, ćutao sam. OStrogami…

      • Cutao si. Zato sto si pizda. Nista drugo nego pizda.
        Sto se pameti(gluposti) tice, ne bih. Dovoljan je naslov, i jos idiotskiji tekst. Rekao bi covjek da si Crnogorac, najvise prica o onome o cemu nema pojma. ALi, posto jasno emitujes mrznju prema Srbima, jasno je da si hrvat. I plus pizda.

      • Ostrogami, jesam.

  14. I sa Ostrogom i bez njega si mala hrvatska pizdica.

  15. Podsjetimo, SNP je, dok je bio jedno sa DPS, nemilice krao, manipulisao i kreirao svaki izborni rezultat. Kad je puklo pa se SNP stao dičiti opozicionim statusom, nikad nije našao za shodno da objasni i ukaže crnogorskoj javnosti kako se to zajednički kralo, a nije se nikad ni izvinio što je, osim saradnje sa Miloševićem na “saveznom” nivou, uvijek bacalo sjenku na njihov opozicioni status, a SNP ispraćanje Miloševića u Hag, na ozbiljnost njihovih uvjerenja.

    Sličan je slučaj sa Narodnom strankom, do duše živopisniji, jer je baš kao i SDP, zaljubljeno ušla u zagrljaj sa DPS koja je samo koji mjesec ranije, brutalno pokrala Narodnu slogu, dakle i Narodnu stranku.

    Što je Narodna stranka uradila, na primjer, na poboljšanju izbornog zakonodavstva kao članica koalicije? Što je uradila SDP? Uradili su puno: žestoko su se protivili našim predlozima čuvajući i najsitiniji monopol DPS, žalosno pokazujući kako se na foteljama vlasti mogu odmah otopiti opozicioni ideali.

    Podsjetimo da je Novak Kilibarda kao učesnik i očevidac procesa, nekoliko puta posvjedočio da je Narodnu stranku osnovala udba. Takođe, SDP zajedno sa DPS zadnjih dvanaest godina učestvuje u izbornim krađama i manipulacijama, sve onako evroatlantski i demokratski. – Slavko Perović

  16. DUUNS,

    istine radi, sa svakom od pomenute srbadije taj isti Slavko Perović je pravio političke dilove, koalicije, kurce palce.
    I na kraju dao završni udarac podrškom manjinskoj vladi DPS, u jednom od najsramnijih događanja savremene crnogorske političke zbilje. Pijačnom trgovinom glasova liberala doveo je svaku šansu o smjeni Đukanovića u bezizlazni ćorsokak u kom se još uvijek nalazimo.

  17. ŠAHOVSKA

    Krmetina, Srbetina,
    Crnogorci vole prase,
    Hrvatima kuća njina,
    ostalima džek-pot zna se ……

    Kockarska je naša tuga,
    dok god Milo rulet vrti,
    uvijek će drug na druga,
    nijesmo za ulog škrti ………

    Ilegalno šah se igra,
    šahovnicu mrzi gazda,
    to je pravi čovjek-čigra
    i tako će biti vazda ……. :(

  18. Kad je postalo definitivno jasno da će DPS odbiti naš predlog, ostala je samo jedna šansa da se, konačno, i srpski blok izvede na čistinu: da li mu je primarni interes da vječito „opozicionari“ ili da se odgovornost preuzme, a DPS pošalje u opoziciju. Imali smo puno obrazloženje za razgovore sa SNP-om i ostalima. Znali smo da DPS istovremeno i sa njima pregovara, da se obezbjeđuje, što im niko nije nabijao na nos, a o cunamiju da i ne govorimo! Ponudili smo Bulatoviću formiranje manjinske vlade LSCG što podrazumijeva da ministri budu naši, da ta vlada bude tehničkog karaktera čiji je jedini cilj: priprema i održavanje referenduma, suštinski isto kao što je bila ponuda DPS-u. Ali, u ovoj kombinaciji DPS se seli u opozicione klupe! O ogromnom demokratskom i svakom drugom potencijalu ove prilike, izlišno je govoriti, već smo imali Narodnu slogu.

    Bulatović je prihvatio, ali smo bili suzdržani. Rekao sam, ljudi, ide tako dobro, da se nešto mora ispriječiti, igra je. I ispriječili su se narodnjaci. Iz Atine, u koju je najuže njihovo rukovodstvo pošlo u samom jeku najveće moguće političke krize, Šoć je prenio stav o neprihvatanju naše ponude. – Slavko Perović

    • okreni konacno plocu says:

      slavkova ideja je bila da lscg formira manjinsku a ne tehnicku vladu…to je bila posljedica spoznaje sopstvene vaznosti da je u tom trenutku lscg imao set-mec loptu u odredjivanju politicke sudbine crne gore…vecina u lscg je ocekivala koaliciju sa dps ali se oni nisu pitali vec slavko …koalicija sa unionistima nije bila moguca iako je slavko koketirao i na tu temu…ono sto se isprijecilo je slabasnost lscg da sam preuzme sve drzavne poluge u svoje ruke…malo rukah malena i snaga i uslijedila je konacna odluka da se ne uzima vruc krompir vec podrzi manjinska vlada dps uz obecanje o obaveznom referendumu i tako sacuva djevicanstvo liberalnog saveza…u to vrijeme to je bila partija samo za kafansko druzenje…a djevicanstvo traje…kad slavko kaze znali smo to on sam sebe persira…

  19. Jay Jay Shepelj ;)

    • Nikada neću zaboraviti, a trenutak je da ponovim, kada su liberali obalili vladu Filipa Vujanovića i time, osim istorijskog čina, ostvarili parlamentarnu većinu sa SNP-om Predraga Bulatovića koji je glatko odbio naš predlog da zatraži od Mila Đukanovića mandat za sastav nove vlade, jer, kao, oni, SNP, ne priznaju Đukanovića za predsjednika RCG. – Slavko Perović

      • DUUNS,

        LSCG je podržao manjinsku vlAdu DPS.
        Prije toga podržavajući Đukanovića na predsjedničkim izborima Perović je napravio milje da je ponekad poželjno i moralno ispravno paktirati sa zlom radi “manjeg zla”.
        E, to je ono što je bilo i pogrešno i sramotno u politici užeg rukovodstva LSCG, tačnije kumovsko interesnog dijela. I svako kritičko izbjegavanje razotkrivanja te činjenice je poprilično jednako prodavačkom karakteru srbetine u SNP, NS i ostalim strukturama.
        Iz toga, nekritičnosti, rodio se gliberalizam, skaredna mutacija osnovne ideje i forme LSCG.

      • “Pozitivna je u izbornu kampanju za parlamentarne izbore išla sa parolom ni sa vlašću, ni sa opozicijom.”

      • LSCG je opstajao sve dok je na javnoj sceni ličio na jedinstveni, kontra ludilu, pokret građanske provenijencije. Tas na vagi priča je uništila svaku mogućnost da takav i preživi. Tas na vagi je utapanje u močvaru, baruštinu, kaljugu crnogorske političke scene.
        Pregovarajući, došlo se bilo i do varijante da bude izglasana manjinska vlada LSCG. Sjećam se izbuzemljene face legendarnog Mika Živkovića kada se pomenula ta mogućnost. “Pobiće nas” – reče taj gliberalni heroj, u odbranu svog stava da se ne treba tako zasnovati vlast.
        Umjesto da ih pobiju, pomeli su ih.
        Znaš priču o orlu i zecu.

  20. Gospodin Kowalski says:

    Duboki, a postedi nas LSCG patetike svega ti, Slavka itd. Svi su se liberali “snasli”, a mnogi po Lomijevom receptu pa eto i on, makar tisucka svakog mjeseca u dzep, nje se ova bitanga lazava ne odrice u smislu “pobune” ili ti “bojkota”. Koliko licemjerja u tome svemu je da ti se zgadi. Ma nemoj, on hoce donacije i svoju tisucku svakog mjeseca u dzep a narod koji skapava od gladi da se buni i gubi poslove radi bojkota. Ma kako da nece. Za koga!!! Aha! Kako da ne! Vi zivite u poremecenom svijetu vrijednosti. U nekakvom svijetu samo vama idealnom koji je licemjerni utopijski galimatijas i nista izvan toga. Sram vas bilo!

    • Đukanovićev šlagvort mi je pomogao da se prisjetim našeg oduševljenja zbog pucanja DPS. Naravno, kod nas, liberala, nije bilo sumnje da je DPS pukao zbog nadmetanja oko kontrole švercerskog kolača koji je bivao sve veći i slađi, na kojem su počeli da se maste brci. Đukanović nije želio taj kolač da dijeli, pogotovo ne s onima koji su ga zbog „poštenja“ napali u odeređenom trenutku, bivajući u tom ataku poduprti od strane Miloševića koji je od početka stvarao, poticao i gradio savezničke odnose sa kriminalom svake vrste. Tako je Đukanović, koliko do sinoć „ekonomski čarobnjak“, preko noći postao švercer i kriminalac za Momira Bulatovića, a Milošević ostao svetac. SNP je u najširem luku zaobilazio činjenicu da je državnu granicu, pa i onu crnogorsku, kojom je šverc tekao, kontrolisala vojska tzv. Jugoslavije, čiji je jedini šef bio Slobodan Milošević. Ovo je, u političkom smislu, potpuno parodiralo Bulatovićevu, docnije SNP priču o švercu i kriminalu, uprkos faktima.

      Ako je Đukanović ušao u obračun onakvog nivoa i inteziteta koji je doveo do toga da se odnos na glavnom odboru DPS od 64 glasa protiv i svega sedam za njega, poslije, reklo bi se, tek nekoliko sati, kopernikanski preokrene u njegovu korist, bilo je jasno da se koristi „teška“ argumentacija. Takođe, Đukanovićev lični interes i interes zagraničja su se poklopili, a da se sve to mora upakovati u novu političku priču i sadržaj i to Crne Gore kao „uspravne“ u onoj „federaciji“ koju su Đukanović i drugovi “skovali” rame uz rame sa Miloševićem u krvi raspada bivše socijalističke, nije bila mudrost domisliti.

      Tako je zašarafljivanje Miloševića započelo, nakon hrvatskog i bosanskog, i na crnogorskom frontu. – Slavko Perović

  21. http://www.portalanalitika.me/politika/komentari/128034-ukovi-pismo-ljamu
    Evo jos jedne podguzne muve dps-a. AKo se ovo kosi sa uredjivackom politikom, mislim na prenosenje tekstova sa drugih portala, odmah brisite.

  22. Војин Николајевич says:

    Неки ликови су оптерећени до лудила… Ово је параноја… :)

    Kozak kaže:
    27. Februar 2013. – 1:03 u 1:03 am
    Džomića su u srednjoj školi zvali Džomara, aludorajući na Džomu (turski – pizda), ali ga je crkva poslije oženila i završila mu doktorat, čak, na univerzitetu Mediteran. To je u socijalizmu bio rang večernje škole.

  23. Војин Николајевич says:

    Ево примјера антигеј пропаганде једног Еуропејца.

    Kozak kaže:
    27. Februar 2013. – 15:00 u 3:00 pm
    Tajna večera je klasična homoseksualna parodija kiča i neukusa. No, nema veze, ne želim dalje uznemirivati pravoslavne duhove.

    Kozak kaže:
    27. Februar 2013. – 1:42 u 1:42 am

    Da ne pominjemo očitu promociju gay kulture kroz vjekove prikazivanjem i opisivanjem scena Tajne Večere.
    Ogavno je da nam to djeca uče. Peder do pedera za stolom, stiskaju se, gledaju pohotljivo.
    Crkva je najveći propagator agresivnog homoseksualizma.

    Kozak kaže:
    28. Februar 2013. – 10:07 u 10:07 am
    Jahanje sveštenika je, istina živa, jedan od meni omiljenijih sportova. Kao hokej na ledu ili vaterpolo. Razvija duh i tijelo istovremeno.
    I drugarstvo.

  24. Војин Николајевич says:

    Kozak kaže:
    27. Februar 2013. – 15:00 u 3:00 pm
    Tajna večera je klasična homoseksualna parodija kiča i neukusa. No, nema veze, ne želim dalje uznemirivati pravoslavne duhove.

    Интересантно је да аутор ових чудних мисли .сматра да “пердерски бал”,. каквим представља Тајну вечеру, узнемирава само православне духове, те вјероватно очекује за ове “велике мисли” честитке од католичких и протестантских духова.

    Мислим, очигледно је у питању последњи стадиј… Овај текст је само продужетак агоније.

  25. ОКП, ја се не противим сарадњи са хрватским, албанским или бошњачким странкама, јер се у њиховом случају не ради о поремећеним људима и националним идентитетима. То што ти називаш државо-твор-цима а ја црногорским нацистима, тога нема више од 5-10 одсто у ЦГ. Са том снагом они нису претјерано битан фактор у друштву и лично сам против било каквог облика политичке сарадње са њима. Људе за које је Његош етнички Црногорац и борац за самосталну ЦГ бих изоловао у својеврсни резерват и никада им не бих дао да се примакну било каквој државној функцији. Превише су брате опасни по околину. Игром случаја учешће у власти их је било допало у задњих 15 година. СДП је Милу требао као тоалет папир за оно што је изасрао деведесетих али искрено не вјерујем у свијетлу будућност државо-творова у наредним деценијама. То они и сами знају осим ако не полажу неке нереалне наде у војводу Мандића од Горњег Заостра, његову комплексашко-сељоберску странку и одјељење за заглупљивање народа звано “Дан”.

    Понављам, бирамо мање зло. Бирамо између лопова и лудака.

    • pa valjda ludaci???

    • okreni konacno plocu says:

      sekula, retorika o milu kao mafijasu i ubici je naprasno nestala poslije njegove ponude prosrpskim strankama za ulazak u vladu sto govori o tome da se u crnoj gori ne vodi politika u interesu gradjana vec da je u pitanju klasicno ucjenjivanje zbog podjele plijena…film je vec vidjen samo nedostaju neki protagonisti…milosevic, seselj…pospes se pepelom i nastavis po starom…

      • okreni konacno plocu says:

        gdje je ona ekipa sa perfektnim i njihovim zahtjevima za lustraciju? …da i oni nisu dobili po radno mjesto kod mila i povoljan stambeni kredit pa se ucutali? …milo kume izgore ti kesa…

  26. Bravo gospodine Dragane, samo joss dodaj koliko je kila Dzometine, od onog prasca u mantiji. Odavno se nisam nasmijao tako kao ovom Dzomara! Samo on se sskolovao na mnogo vecim univerzitetima – u Kosvoskoj mitrovici! H,ha,ha…

  27. Sekule, nas predsjednik Milo Djukanovic, koji Voljom Bozijom, po zaslugama nasim, upravlja nasom zemljom vec dugo vremena, nije ni malo glup covjek.

    Tako mi Medjugorja i Eugena Kvaternika, promijenile su se okolnosti u svetskoj politici gospodine Sepelj, tako da izgleda da je gospodin Perovic bio u pravu kada je pisao da se stvara neka nova srpska drzava ili konfederacija.

    Ako je nekome zapalo, gospodin Djukanovic je u Srbiji rekao da ce mozda neke nove okolnosti dovesti do toga da se preispita odluka o dvojnom drzavljanstvu. Opste je poznata stvar da su Srbi u Crnoj Gori vecina, pa ako se uzme jos oko minimum 300000 Srba iz Crne Gore koji ce brzo dobiti dvojno drzavljanstvo i time pojacati srpsko glasacko tijelo u Crnoj Gori, eto onda razloga da mudri Djukanovic nudi Srbima saradnju.

    Dodajmo ovome i pro rusko raspolozenje medju Srbima, pogotovo Srbima iz Crne Gore, sto ce ici u prilog podizanju ruske vojne baze na primorju.

    U svakom slucaju desavaju se veoma interesantne stvari i povezivanje Djukanovica sa srpskim narodom smatram njegovom najmudrijom odlukom u citavoj njegovoj politickoj
    karijeri.

    Ti Sekulje imas pravo, ako treba da biramo izmedju lopova i idiota, biramo lopove. Ako ce lopovi da dovedu do konsolidacije srpskog elementa u Crnoj Gori, i do stvaranja VELIKE SRBIJE, onda i ja podrzavam svaku odluku koja ide u tom pracu.

    Samo se bojim da Srbi opet ne budu izigrani, kao mnogo puta do sada.

  28. Tako mi Eugena Kvaternika says:

    Sekule, nas predsjednik Milo Djukanovic, koji Voljom Bozijom, po zaslugama nasim, upravlja nasom zemljom vec dugo vremena, nije ni malo glup covjek.

    Tako mi Medjugorja i Eugena Kvaternika, promijenile su se okolnosti u svetskoj politici gospodine Sepelj, tako da izgleda da je gospodin Perovic bio u pravu kada je pisao da se stvara neka nova srpska drzava ili konfederacija.

    Ako je nekome zapalo, gospodin Djukanovic je u Srbiji rekao da ce mozda neke nove okolnosti dovesti do toga da se preispita odluka o dvojnom drzavljanstvu. Opste je poznata stvar da su Srbi u Crnoj Gori vecina, pa ako se uzme jos oko minimum 300000 Srba iz Crne Gore koji ce brzo dobiti dvojno drzavljanstvo i time pojacati srpsko glasacko tijelo u Crnoj Gori, eto onda razloga da mudri Djukanovic nudi Srbima saradnju.

    Dodajmo ovome i pro rusko raspolozenje medju Srbima, pogotovo Srbima iz Crne Gore, sto ce ici u prilog podizanju ruske vojne baze na primorju.

    U svakom slucaju desavaju se veoma interesantne stvari i povezivanje Djukanovica sa srpskim narodom smatram njegovom najmudrijom odlukom u citavoj njegovoj politickoj
    karijeri.

    Ti Sekulje imas pravo, ako treba da biramo izmedju lopova i idiota, biramo lopove. Ako ce lopovi da dovedu do konsolidacije srpskog elementa u Crnoj Gori, i do stvaranja VELIKE SRBIJE, onda i ja podrzavam svaku odluku koja ide u tom pracu.

    Samo se bojim da Srbi opet ne budu izigrani, kao mnogo puta do sada.

  29. Sekule, nas predsjednik Milo Djukanovic, koji Voljom Bozijom, po zaslugama nasim, upravlja nasom zemljom vec dugo vremena, nije ni malo glup covjek.

    Tako mi Medjugorja i Eugena Kvaternika, promijenile su se okolnosti u svetskoj politici gospodine Sepelj, tako da izgleda da je gospodin Perovic bio u pravu kada je pisao da se stvara neka nova srpska drzava ili konfederacija.

    Ako je nekome zapalo, gospodin Djukanovic je u Srbiji rekao da ce mozda neke nove okolnosti dovesti do toga da se preispita odluka o dvojnom drzavljanstvu. Opste je poznata stvar da su Srbi u Crnoj Gori vecina, pa ako se uzme jos oko minimum 300000 Srba iz Crne Gore koji ce brzo dobiti dvojno drzavljanstvo i time pojacati srpsko glasacko tijelo u Crnoj Gori, eto onda razloga da mudri Djukanovic nudi Srbima saradnju.

    Dodajmo ovome i pro rusko raspolozenje medju Srbima, pogotovo Srbima iz Crne Gore, sto ce ici u prilog podizanju ruske vojne baze na primorju.

    U svakom slucaju desavaju se veoma interesantne stvari i povezivanje Djukanovica sa srpskim narodom smatram njegovom najmudrijom odlukom u citavoj njegovoj politickoj
    karijeri.

    Ti Sekulje imas pravo, ako treba da biramo izmedju lopova i idiota, biramo lopove. Ako ce lopovi da dovedu do konsolidacije srpskog elementa u Crnoj Gori, i do stvaranja VELIKE SRBIJE, onda i ja podrzavam svaku odluku koja ide u tom pracu.

    Samo se bojim da Srbi opet ne budu izigrani, kao mnogo puta do sada.

  30. Ocigledno se postavlja pitanje ludaci ili lopovi,pa valjda ludaci,napaceni narode.Nego nije ni bitno sta mislite sudbine su vam vec odredjene.A to jeste li srbi ili crnogorci sve vam je isto kad vas Milo vodi.Ili mozda vam nije isto,posto primjecujem kod patrijarhalnog stanovnistva koji se uglavnom izjasnjavaju kao vjernici i veliki pravednici da je ipak bitnija pravda za jedan narod, nego za sve ostale,da ne bi oni slucajno bili izigrani…

  31. Вуље брате Србине, шта ти мислиш, да ли је лош пут за Србе овај који им сугеришу Дамјановић и Џомић? Мора да је лош, чим је овако попиздио велики пријатељ Срба Шепељ.

    Слушао сам сад изјаву примитивца Андрије Мандића о овоме на Вијестима. Он још прича о потреби помирења Срба и Црногораца, спомиње неку ранију петицију Мишка Перовића и екипе као основ за помирење. Укратко, човјек је потпуно полудио. Из Шепељевог угла, то је прави опозиционар и заступник српских интереса.

  32. Sekulje, Milu Djukanovic bi mu bilo bolje i korisnije da sa mnom stupi u koaliciju nego sa svim drugim opozicionim partijama (srpskim i dukljanskim) zajedno.

  33. Ja sam Sekulje jedini legitimni predstavnik srpskog naroda u Crnoj Gori.
    Ja, pa posle mene vladika Joanikije a onda dolazis ti na red.

    Nego sta mislis o onoj ruskoj bazi u Baru?
    Po mojem misljenju to bi bila dobra stvar.
    Time bi se crnogorska ratna mornarica mnogo unaprijedila.
    A Rusi bi sigurno investirali u crnogorski vaterpolo savez.

  34. Istup Marovica apropo Crkve je vrlo innteresantan.
    Zbog cega Marovic potencira tu temu i zbog cega to radi bas sada?

    Nije nikakva tajna da odnosi izmedju Marovica i Djukanovica nisu sjajni.
    Sa druge strane ovaj predlog Dzomica, koji nije predlog Dzomica nego Amfilohija, pokazuje da izmedju Djukanovica i Amfilohija mozda postoje neki dogovori.

    Jednom je Amfilohije pomogao Djukanovicu da se odrzi na vlasti, sto je tada bila velika greska. Da li je greska pomognuti ga i ovaj put, to Bog zna.

    Amfilohije je na Kosovu bio americki igrac. Smjena vladike Artemija je napravljena po diktatu USA i zapada. Umjesto vladike Artemija postavljen je pajac u luku vladike Teodosija, koji je izvanredan saradnik medjunarodne javnosti po pitanju Kosova.

    Amfilohije je bio glavni igrac u ujedinjenju moskovske patrijasije i ruske zagranicne Crkve, zbog cega je odlikovan najvisim ruskim odlikovanjima.

    Ipak, Amfilohije je jedan od glavnih ekumenista i reformatora u srpskoj Crkvi i jedan od glavnih saradnika konstatinopoljskog patrijaha Vartolomeja, koji medju mnogim pravoslavcima vazi za jeretika i koji je u losim odnosima sa ruskom Crkvom.

    Ja licno Amfilohiju NISTA ne vjerujem a Dzomic je samo papagaj koji ponavlja ono sto mu Amfilohije naredi. U Crnoj Gori je sukob ruskog i americkog uticaja a Bog sami zna za cije interese radi Amfilohije.

    Strasno se tesko ovdje orjentisati, jer sa jedne strane imamo Djukanovica, cija nam igra nije jasna, imamo Amfilohija, za koga se pouzdano ne zna ciji je igrac i za koga je lako moguce da igra za razne firme istovremeno, imamo Marovica, imamo sinagogu u Podgorici i jak jevrejski uticaj, imamo Rotsilde, imamo Vatikan, imamo ustase, imamo mudzahedine.

    Ko se normalan ovdje moze snaci???

  35. Вуље, велики рат није за мале народе. Данас би нас било дупло више да смо слушали принца Павла Карађорђевића а не енглеског обавјештајца Душана Симовића. Боли ме она ствар хоћемо ли у Нато или не, иако Нато сматрам перфиднијим обликом Хитлерових СС трупа. Овдашњи анти-нато активиста је неки Мандићев подгузни елемент Владимир Божовић, којег Руси кљукају рубљама да буде борац против Нато-а. Дакле, глобална политика ме не занима, ја сам ипак родољуб и интелектуалац.

  36. Zaboravio sam da pomenem i gospodina Lekica i njegov DF, koji ima velike sanse na narednim izborima. Zvanicno on je protiv ulaska u NATO i pretpostavljam da simpatise tijesnu saradnju izmedju Rusije i Crne Gore.

    Ali sa njim su i oni koji su za ulazak u NATO i koji su protiv povezivanja sa Rusijom.

    Ako je Djukanovic normalan, on bi trebao da zaigra na pro rusku kartu i da se sa tim kartama poveze sa Srbima u Crnoj Gori. Ali ako on hoce u NATO i hoce da igra anti rusku politiku, onda on hoce i da prevari Srbe koji su u vecini protiv ulaska u NATO i koji u vecini preferiraju saradnju sa Rusima, sve do potpune podrske u tome da Rusi otvore svoje vojne baze u Crnoj Gori.

    Postoje neke stvari koje se sa 99% vjerovatnocom ostvaruju. Tako je pokazalo barem iskustvo.
    Iskustvo je pokazalo da se svaki pokusaj uplijetanja Amfilohija u politiku zavrsavao KATASTROFALNO. On ni jedan jedini put nije napravio neki politicki potez koji se srpskom narodu nije o glavi obio.

    Zato se ja pomalo i jezim od ovog poziva Dzomica, jer dok Djikanovic ne bude malo jasniji po pitanju NATO pakta i jos nekih stvari od bitnih vaznosti po nas narod, sav njegov trud na pridobijanju srpskog naroda moze biti samo jedna velika PREVARA, koja mu ne bi bila prva.

    U svakom slucaju projekt “VELIKA SRBIJA” ce biti ostvaren. Pitanje je samo, da li ce biti ostvaren pod ruskim ili pod americkim patronatom.

    To je jedina dobra stvar u svemu ovome.

  37. Брате ОКП, реторика о Милу као убици и мафијашу има само један циљ – глодање посланичког мандата.

  38. Не сери Буље, шириш причу. ЦПЦ је била само пропагандна организација за медијски притисак на Цркву, у вријеме док су постојали црквено-државни спорови. Данас ти спорови не постоје и Маровић својом идејом о једној цркви тражи безболан начин за брисање ЦПЦ.

    Лекић је потрошио повјерење које је имао. Демократски фронт је једна интересна коалиција лажних суверениста без гласача и необријаних униониста са гласачима. Коалиција чији је једини смисао да Медо и Квоча узму мандат а Мандо и Данил обрију браду. Након пораза на изборима у Подгорици, Фронт ће се вјероватно распасти.

    • Kakvo ces mi ime dati sledeci put?
      Hvala ti za ono “Bulje”, to nisam ocekivao od jednog rodoljuba i intelektualca.
      Ali ako te to opusta onda nastavi.

      Ta tvoja izjava da Marovic svojim izjavama zeli da izbrise CPC je meni smijesna.
      On to ne moze uraditi bez pristanka stranke Ranka Krivokapica, koja je bila glavna u stvaranju te para crkvene organizacije i cije su vodje isle licno u Bugarsku, ne bi li napravili da Miras bude rukopolozen za vladiku. Niti to moze uraditi bez pristanka Vatikana, koji je takodje veoma upleten u citavu stvar.

      Jedini nacin na koji CPC moze da se izbrise je da sam Amfilohije preuzme ulogu Mirasa Dedejica, ali na malo elegantniji nacin. Ta varijanta mi izgleda veoma vjerovatna, pa je zbog toga u skoro svim Crkvama u Crmnoj Gori maknuto ono “srpska”.

      Evo jedne moguce varijante. Amfilohije pristane da se Crkva ubuduce zove “pravoslavna Crkva Crne Gore, da joj sediste vise ne bude Beograd ili Pec, ili nesto slicno a ovi poniste CPC. Kasnije bi ta Crkva bila pod direktnom upravom Konstatinopolja a konstatinopoljska patrijasija je masonska loza par exelans i uz to pominju papu na liturgijama.

      Ako je Amfilohije mogao da bude jedan od glavnih aktera unistavanja srpske Crkve na Kosovu, zasto to ne bi mogao da uradi i u Crnoj Gori. Ako je na Kosovu radio kao americki i vatikanski igrac, zasto ne bi istu igru mogao da odradi i u Crnoj Gori.

      Sto se tice Lekica i poraza na izborima, pa svi znamo kako se izbori organizuju.

      Ovo je sukob americkog i ruskog uticaja u Crnoj Gori. I jedni i drugi imaju svoje igrace u poziciji i u opoziciji. Igraci iz pozicije i iz opozicije mogu po naredjenju da igraju razne uloge.

      Ako su dosada igrali igre destruktivne, ko kaze da neki od njih po naredjenju spolja ne mogu poceti da igraju igre konstruktivne.

      Konstruktivna igra bi bila na primjer sabotiranje ulaska u NATO pakt i zalaganje da se u Crnoj Gori otvore ruske vojne baze. Mozda bi to bio najefikasniji nacin da sacuvamo teritorijalni integritet, naprimjer: Ulcinj, Plav, Gusinje itd.

      Zamisli samo koliko bi radnih mjesta moglo da se otvori ako bi jedna VELIKA ruska vojna baza bila u Crnoj Gori. U Njemackoj su postojale americke vojne baze Koje su zaposljavale po 40000 ljudi. E zamisli sad dvije ili tgri takve vojne baze u Crnoj Gori.
      Koliko bi to znacilo za doviodjenje ruskih turista, koliko za crnogorsku vojsku, koliko za nase samopouzdanje. E onda bi mogli malo i da se kurcimo, mozda da trazimo da nam se pripoji Skadar, mozda da pokusamo nesto i da okupiramo iz okolnih zemalja.
      Mnogo toga bi onda mogli da uradimo.

    • Crnom Gorom, od kad nasta,
      nije ‘odio takav stvor
      u fukarluku niti jednom zasta
      Sekula cetnik, smrdljiviji no tvor.

      Od kako Bog izruci kamenja vrece
      vise nase zemlje Crne Gore
      ne poznavase glibavije ljudsko smece
      od Sekule cetnika,ne vidjese nista gore.

      Rece – “Vjerujem jedino u svetosavlje i paru
      Humanost, istina, altruizam nijesu problem moj”
      Nista na svijetu ne oplemeni ovu fukaru
      Sekulu cetnika,znanog ko nesoj

  39. Ja o Milu Djukanovicu ne mislim na takav nacin. Ima taj covjek i mnogo kvaliteta i nije glup. Znam pouzdano da je njegov sin bio jedan od najprimjernijih mladica u skoli.
    Eto igrom slucaja moj sestric je sa njim Isao u osnovnu skolu, bili su u istom odeljenju, pa iz njegovih prica sam saznao da je bio skroman, miran i da je svima sluzio za primjer.

    Meine licno uopste ne zanima da li je Djukanovic mafijas, nego kako vodi drzavnu politiku.
    Ako treba da biram izmedju mafijasa koji ce da vodi drzavnicku politiku i nekog postenog covjeka koji ce da vodi neku glupu politiku, ja biram mafijasa.

    Trenutno me interesuje da li ce se stvoriti srpska drzava, da li ce se stvoriti uslovi da mozemo da kontriramo nasim neprijateljima a to ne mozemo nikada uraditi sami.

    Iz moje perspektive smatram ulazak u NATO za katastrofalnu gresku, koja nas moze skupo kostati.

    Cuo si za zavjet Svetog Petra Cetinjskog i da je prokleo svakog onog ko bude protiv bratske i pravoslavne Rusije. Znam da Rusija nije savrsena, znam da je prepuna lenjinovih spomenika, ali znam da ce se ruski narod osloboditi od cionisticke okupacije i da je stupanje Crne Gore u NATO objavljivanje rata nasem bratskom ruskom narodu.

    Da ti ne pricam da su SVI evrospki nacionalisti protiv NATO pakta. Ni jedan njemacki patriota ne zastupa NATO, ni jedan francuski nacionalista ne zastupa NATO.

    NATO pakt je kabalöisticko masonski vojni instrumet i posle onako bestijalnog bombardovanja srpskog naroda sa osiromasenim uranijumom, posle bombardovanja bolnica, sve sa bombama na kojima bjese napisano “srecan Uskrs Srbi”, smatram da ni jedan covjek koji drzi do sebe ne bi smio biti za pristup NATO paktu.

    • Moram ti reci da ce sigurno,ali sigurno CG u Nato.u CG ne postoji ni jedan ruski covjek ni na jednoj funkciji,ukljucujuci i mitropoliju.Rocen je bio jedan od, ali je izbrisan iz spiska.Ova presvlacenja su samo za sto bezbolniji ulazak u Nato i osiguravanje podrske kod golorukog zivlja.Amfi je mnogo prije Milete postao americki covjek.Sto se tice velike Srbije,vrlo moguce.ali samo mi nije jasno sta ti imas od toga?

  40. To sto u Crnoj Gori nema ruskih igraca to nisam bas siguran, pogotovo ako bi Rusi dali neku jacu finansijsku inekciju crnogorskoj drzavi i nekima iz crnogorskog politickog vodjstva licno.

    Pa covjece, za jedno dvadeset miliona eura bi citav parlament mogao biti kupljen sa 100% garancijom. Malo pare, malo retorika, malo bratstvo, malo pravoslavlje. Ako su mogli u Ukrajini da postave svoje ljude, koliko li je lakse to uraditi u Crnoj Gori.

    Milo Djukanovic treba biti lud ako vjeruje da ce ga Amerikaci i Evropljani ostaviti na miru onda kada obavi posao za njih. NIKADA se nije desilo da oni svoje igrace posle obavljenog posla nisu sutnuli.

    Jedini nacin da politicki prezivi je da pocne da vodi pro rusku politiku.

    • Pa ti kao navijas da politicki prezivi.Primjecujem da se vise demokratski kapaciteti ne dovode u pitanje i nisu bitni,samo da se ostvari idiotski plan panpravoslavlja.A recimo vise bi bilo logike da se neki panslavizam provlaci ispod redova,jer je va;ljda gen stariji od religije,ili mozda nije?

    • okreni konacno plocu says:

      vule, prva asocijacija na tvoje komentare je goli otok…nista licno…vjerovatno ne postoji slicna drzava u kosmosu u kojoj se toliko prizivaju tudje bojne baze na svoju teritoriju…

  41. Ima malo carki medju ucesnicima, sto je svakako bolje nego da se rasprava vodi o idiotskom tekstu i kretenskom naslovu.

    • Tekst nije idiotski uopste,govori o zbilji koliko smo na prodaju svi,sto je nacija srpska u ovom momentu tu,nista ne mozemo.Ali Srbi imaju tu usadjenu uvredljivost.Da je bilo koji drugi glupavi entitet u pitanju,recimo muslimaniBosnjaci,croati ili bilo ko grohotom bi se smijao.Red lazi,red mesa,red hipokrizije,red slanine

      • Tacno. I 10 puta sam ga pitao zasto Crnogorce nijednom nije pomenuo u tom sportu gdje su sampioni, a Srbe unaprijed optuzuje. Ja znam odgovor, zato sto je pizda.

  42. poludio kaže:
    25. Decembar 2013. – 11:02 u 11:02 am
    Tekst nije idiotski uopste,govori o zbilji koliko smo na prodaju svi,sto je nacija srpska u ovom momentu tu,nista ne mozemo.Ali Srbi imaju tu usadjenu uvredljivost.Da je bilo koji drugi glupavi entitet u pitanju,recimo muslimaniBosnjaci,croati ili bilo ko grohotom bi se smijao.Red lazi,red mesa,red hipokrizije,red slanine

    Komentariši
    Grobar NK kaže:
    25. Decembar 2013. – 11:06 u 11:06 am
    Tacno. I 10 puta sam ga pitao zasto Crnogorce nijednom nije pomenuo u tom sportu gdje su sampioni, a Srbe unaprijed optuzuje. Ja znam odgovor, zato sto je pizda.

    Komentar Grobara NK je antologijski.

  43. Nije, potpuno je obican, prost, cak i tebi jasan. Jednostavno, tvoja hrvastina uvijek budno ceka kad ce da prokulja. Do sada se nisi oglasavao ovakvim tekstovima, pogotovo naslovima. Moje vidjenje tebe je zato sto si pizdica. Nista drugo.

    • Војин Николајевич says:

      Опростите, правилно се каже…

      код Обаме, предсједника Црне Горе и свих осталих протектората.

  44. Чуди ме да се о овој Драганчетовој писанији није изјаснио онај стари плаћеник ЈУ БРИВ-а, ратни злочинац и профитер Јоле Дрињак из Прчња. Могао би му на томе замјерити његов бивши послодавац Војин Лазаревић.

  45. Ne postoji veceg policijskog udarnika od Sepelja.

  46. U prilog opravdanosti ovako niske cijene srbetine samo da dodam kako je jučer, 27.12.2013. SNP glasala kandidate za ustavni sud koje je predložio Filip Vujanović.
    Padaće cijena još, ne brigajte. Kad Guberinić izađe na tržište.

  47. Kozak,evo rece sinoc Milo da ce koalicija opstati do kraja mandata(4 godine)

    Ali briga tebe,ti i dalje pominjes nekakvu srbetinu.A nisi ni u pravu da je SNP prosrpska stranka.Previse si podlozan medijskom uticaju.

  48. BRAVO, SVE POTPISUJEM, SAMO DODAJEM DA JE SEKULJA POP DŽOMIĆ ZVANI PIZDA!

    gerard kaže:
    28. Decembar 2013. – 16:13 u 4:13 pm
    Crnom Gorom, od kad nasta,
    nije ‘odio takav stvor
    u fukarluku niti jednom zasta
    Sekula cetnik, smrdljiviji no tvor.

    Od kako Bog izruci kamenja vrece
    vise nase zemlje Crne Gore
    ne poznavase glibavije ljudsko smece
    od Sekule cetnika,ne vidjese nista gore.

    Rece – “Vjerujem jedino u svetosavlje i paru
    Humanost, istina, altruizam nijesu problem moj”
    Nista na svijetu ne oplemeni ovu fukaru
    Sekulu cetnika,znanog ko nesoj!

  49. BRAVO, SVE POTPISUJEM, SAMO DODAJEM DA JE SEKULJA POP DŽOMIĆ ZVANI PIZDA!

    gerard kaže:
    28. Decembar 2013. – 16:13 u 4:13 pm
    Crnom Gorom, od kad nasta,
    nije ‘odio takav stvor
    u fukarluku niti jednom zasta
    Sekula cetnik, smrdljiviji no tvor.

    Od kako Bog izruci kamenja vrece
    vise nase zemlje Crne Gore
    ne poznavase glibavije ljudsko smece
    od Sekule cetnika,ne vidjese nista gore.

    Rece – “Vjerujem jedino u svetosavlje i paru
    Humanost, istina, altruizam nijesu problem moj”
    Nista na svijetu ne oplemeni ovu fukaru
    Sekulu cetnika,znanog ko nesoj!

  50. комшија са 4. спрата says:

    U skladu sa naslovom teksta :
    Funkcioner SRS Zoran Krasić izjavio je da će Vojislav Šešelj, koji je nedavno operisan od karcinoma debelog creva uskoro biti na hemoterapiji:” Šešelj je obavešten da su analizom limfnih čvorova utvrđene metastaze i da je zato potrebna primena hemoterapije”.

  51. Jole Drinjak,penzioner Prčanj says:

    Nema portala-nema roto papira (moderna roto u WC-klozete),đe se sa njime ne čisti obraz Sekulin! Ko je u stvari Sekule?
    U Kotoru,postoji insanajvan rasčinjeni capo od makine(bleji godinama na (Infom)biro rada-neće ga niko više nego gubavca!),leti od portala do portala i širi “bratsku ljubav” prema pravoslavlju(Crnogorcima,Srbima..!),i javlja se pod špic nametima,Adio Mare,Bjeladin Humac,Krsto Tokov,Libertarijanac….i to sve na latiničnom(ebecede…bleji)-a na ovaj portal isključivo na “babinom jeziku-west montagne?)! Da ne duljim :evo što Sekule-Adio Mare izjavi (odgovara Jolu Drinjaku),na Skala radio Kotor 10.marta 2013 u 07:16 časova(tema :”Radovi kasne na zgradi uprave Luke Kotor):”..A ovo što stalno ponavljaš što ne volim nisam sam.Kad vidimo potomke onizije što su nam krali kokošk,i što smo morali radi njih.onako miroljubivi da ugrađujemo puškarnice prema brdima tu nema pomoći.FAKAT 100%!
    E da ponovim mada vidim da ti se usjeklo duboko u srce:” ne volim ove što su šljegli s'brda zbog kojih su sve puškarnice sa palača Bokeških okrenute prema njima gore-brdima-a ne prema civilizaciji-moru. Ovo nisam “brčakao” nego napisao kako mislim i kako su moji mislili da su okupatori dolazili sa brda a ne sa mora.” A onda ide dalje,pa mi “prijeti”:” Mome stricu(barba od broda-valda?) da si Jole nešto smio reći bio bi odavno na “Krst/ac” gledao more odozgo a ne bi odovuda zamajavo pošteni svijet.”
    Dakle,nema dana kad nas Sekule-ne uveseljava svojom “ljubavi” prema svima onima koji nisu njegove paše vjere-nacije(koja jeste sijana na ovim prostorima)-ali nije-niti će nicati bez da se zvekne!
    Ajde moj Sekule i nastavi đe si stao -u krugu svoje obitelji -pa lijepo: ASINUS ASINUM VRICAT!!!!

    P.S.Sekule,kad se može očekivati tvoj “feljton” o energetskoj mafiji na potezu Hercegovina-Crna Gora,pod vojstvom čuvenog mafijaša Jola Drinjaka iz Prčanja-kako neđe nableja najbogatijeg u Boki(portal “Slobodna Crna Gora”-16.septembra 2013..na temu:” Amfilohije u slavu boga….”)? Požuri-dako me “feljton” zateče živa-u strahu od tvojega barba strikana?

  52. Evo priblizavaju se izbori, Nesto da sam posebno zainteresovan, bas i nisam. Samo, da zakljucimo da je ova hrvatska pizda slagao da ce Srbi ici sa ovima u koaliciju. I naravno, kao i svaka pizda presucuje ko ce.

  53. b.dugalic@gamil.com says:

    Nemoj NK grešiti dušu Sekula je davno prdeknuo, sve četiri uvis

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava / Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava / Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava / Promijeni )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Odjava / Promijeni )

Povezivanje na %s